הותר לפרסום כי יובל כרמי, בן 66 מירושלים, הוא הפסיכולוג החשוד בביצוע עבירות מין במטופלותיו. שמו הותר לפרסום אחרי משיכת הערעור שהגיש עורך דינו בנושא. אתמול הוארך מעצרו בשבוע.
2 צפייה בגלריה
יובל כרמי
יובל כרמי
יובל כרמי
(מתוך פייסבוק)
הטוען המשטרתי רס"ב שלומי בן דור אמר בדיון שהתקיים בצהריים בבית המשפט כי "ההתפתחות בחקירה חייבה אותנו לחשוף את שמו, על מנת להגיע למתלוננות נוספות. האינטרס הציבורי וזכות הציבור לדעת את שמו של המטפל אשר לאורך שנים על פי חומרי החקירה מבצע עבירות מין במטופלים שלו לכאורה". בדיון בהארכת מעצרו אתמול, טען נציג המשטרה כי כרמי ביצע את המעשים בשיטתיות ביותר ממתלוננת אחת. "גבינו יותר מעשר עדויות בפרק הזמן שעבר מאז המעצר", אמר.
עו"ד יהודה שושן, סנגורו של כרמי, מסר לאחר הדיון: "מרשי טרם נחקר על אירועים נוספים שטוענים שאירעו. בשם מרשי אומר את הדברים. האירוע דוגמת התלונה הזו לא היה מעולם. צר לי ששמו פורסם ברבים, מקווה שיש פה יותר אינטרס ציבורי ולא רק לשם הרכילות. נעשים דברים איומים שמכפישים את שמם של אנשים ברבים, והרבה פעמים הם מזוכים".

2 צפייה בגלריה
הפסיכולוג החשוד
הפסיכולוג החשוד
כרמי בבית המשפט, אתמול
(צילום: אלי מנדלבאום )
כרמי נעצר בשבוע שעבר בחשד שביצע עבירות מין במטופלת צעירה בשנות ה-20 לחייה. הוא חשוד באינוס ובמעשה מגונה תוך ניצול יחסי מטפל-מטופל, ובייצור, ייבוא וסחר בקנאביס. כרמי מטפל בקופת חולים כללית ובקליניקה פרטית בעיר במשך שנים רבות.
המטופלת הגיעה למשטרה בליווי נציגה מהמרכז לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, וסיפרה על פגיעות מיניות חמורות שחוותה מצדו, בזמן שטופלה אצלו לאחר שעברה אירוע טראגי, שבעקבותיו חוותה "ניתוקים דיסוציאטיביים" במהלך אקטים מיניים.
על פי החשד, הפסיכולוג ניצל את הידע שלו אודות אותם ניתוקים וביצע בצעירה עבירות מין חמורות. בחקירתו טען כי "נסחף לסיטואציה עם המטופלת וחשב שמדובר ברומן". בנוסף, הוא גם חשוד כי סחר בקנאביס וכי שלח את המתלוננת להעביר סמים למטופלת אחרת, מבלי שהיה לה אישור רפואי לכך, ובתמורה קיבל 150 שקלים. עוד עלה מהחקירה כי החשוד מעל בתפקידו וצילם תיקים של מטופלים אחרים. מאז מעצרו וטרם פרסום שמו הגיעו שתי מתלוננות נוספות למשטרה והגישו תלונה על עבירות נוספות שעל פי החשד ביצע בהן כשהיו מטופלות שלו.