3 צפייה בגלריה
אריאל קווט
אריאל קווט
אריאל קווט
בית משפט השלום בתל אביב התיר היום (ה') לפרסם שאריאל קווט הוא החשוד בהתחזות לפסיכולוג וביצוע עבירות מין בצעירה כבת 30. המתלוננת, המיוצגת על ידי עו"ד כנרת בראשי, ערכה אתמול (יום ד') עימות עם קווט שבמהלכו הכחיש את החשדות. במשטרה קוראים לנשים נוספות - אם נפגעו ממנו - להגיע ולהתלונן.
מוקדם יותר השבוע נעצר קווט על ידי שוטרי תחנת יפו ומעצרו הוארך עד יום ראשון הבא. על פי תלונת הצעירה, קווט הציג עצמו כפסיכולוג, הבטיח "להוציא אותה מהמשבר" ובמשך שנה של "טיפול" ביצע בה עבירות מין.
לדבריה הוא טען שהמעשים נחוצים כדי להוצאתה ממצוקתה. הוא אף גבה ממנה תשלום עבור הפגישות בקליניקה.
אף שנראה כי המעשים לא בוצעו בכוח, במשטרה מייחסים לחשוד עבירות של אונס, מעשי סדום וריבוי של עבירות מין - בשל העובדה שהחשוד ניצל את מצוקתה של הצעירה.
3 צפייה בגלריה
עו"ד כנרת בראשי
עו"ד כנרת בראשי
עו"ד כנרת בראשי. "שבעה מדורי גיהינום"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
3 צפייה בגלריה
עו"ד ישר יעקובי. "מרשי כופר בכל החשדות"
עו"ד ישר יעקובי. "מרשי כופר בכל החשדות"
עו"ד ישר יעקובי. "מרשי כופר בכל החשדות"
עו"ד בראשי מסרה בשם המתלוננת: "תקופה ארוכה היא עברה שבעה מדורי גיהינום על ידי החשוד, שהתחזה לפסיכולוג ומהפנט, תוך שהוא מנצל את מצוקתה ורוצח את נפשה. פרסום שמו יביא לחשיפת קורבנות נוספות".
סנגורו של החשוד, עו"ד ישר יעקובי: "מרשי כופר בכל החשדות ומוסיף לא מעט פרטים שיכולים לשפוך אור על טיב התנהלות של המתלוננת. נקווה שמשטרת ישראל לא תנהל חקירה חד-כיוונית ותבדוק את דבריו שאותם לא אפרט בשל צנעת הפרט. אם היחידה החוקרת לא תעמיק בחקירתה, אנו נדאג שהתמונה הכוללת תוצג בפני בית המשפט בבוא העת".
בהודעת המשטרה השבוע נמסר: "המשטרה עצרה אתמול בתום חקירה סמויה את החשוד, תושב המרכז בשנות ה- 50 לחייו, בחשד שביצע עבירות מין חמורות באישה שהגיע 'לטיפול' במשרדו ביפו, לאחר שהציג עצמו בתור פסיכולוג ו'מטפל רגשי'. בחיפוש ב'קליניקה' שלו נתפסו מסמכים".