הקומיקאי נאור ציון הורשע היום (שני) בתקיפה של אדם בקניון. את ההחלטה קיבל שופט בית משפט השלום בת"א שמואל מלמד, לאחר שסנגורו של ציון, עורך הדין אבי עמירם, הגיע להסדר טיעון עם מחלקת התביעות במשטרה. במסגרת ההסכם עבירת האיומים הוסרה מהאישום נגדו. העונש שיקבל ייקבע בהמשך לאחר שציון יישלח לתסקיר מבחן.
עו"ד עמירם צפוי לבקש מהשופט במעמד גזר הדין ביטול הרשעה, דבר אפשרי במקרים קלים ובנסיבות מסוימות. נציג התביעות במשטרה אמר בדיון כי "מצופה מדמות ציבורית כמו הנאשם לשלוט ברגשותיו ומעשיו, גם אם הוא מצוי בסערת רגשות". במשטרה ימתינו לתסקיר, אז הם יחליטו איזה עונש לבקש.
3 צפייה בגלריה
נאור ציון
נאור ציון
נאור ציון
(צילום: נדב אבס)
3 צפייה בגלריה
עו"ד אבי עמירם
עו"ד אבי עמירם
עו"ד עמירם, יבקש ביטול הרשעה
(צילום: מוטי קמחי )
סנגורו ציין: "ההרשעה עלולה לפגוע בקריירה שלו בצורה אנושה. אמו הייתה על ערש דווי ונפטרה כעבור ארבעה ימים, הוא סעד אותה למעשה בשעות הכי קשות ואלו נסיבות האירוע. הוא שמע רעש וקללות ורצה לברר מה העניין".
נזכיר כי לפי כתב האישום המקורי, בחודש מרץ 2018 אדם חלף על פני ציון סמוך לדוכן בקניון רמת אביב, אמר לו "היי, אני מזהה אותך", והמשיך ללכת. בהמשך חזר ציון בריצה למקום שבו היה המתלונן, סובב אותו בידיו כך שהוא עמד מולו, ותקף אותו. הוא הדף אותו לאחור, איים עליו וקילל אותו, ואז חבט בו באגרופו בלסת.
המתלונן ביקש להזעיק משטרה, ואז החל עימות נוסף בין השניים - המתלונן אמר לציון שהוא אמור לעבור ניתוח וביקש ממנו שלא יפגע בו, ציון שוב חבט בו בלסת, והאירוע נמשך עד שעוברי אורח בלמו אותו. למתלונן נגרמו חבלות.

3 צפייה בגלריה
המתלונן שהותקף. "ציון סבר שקילל אותו קללות קשות"
המתלונן שהותקף. "ציון סבר שקילל אותו קללות קשות"
המתלונן שהותקף. "ציון סבר שקילל אותו קללות קשות"
בדיון קודם שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, ציון ביקש לומר באופן חריג כמה דברים לשופטת. "אין לי בעיה לקחת אחריות על דברים שאני עושה, אבל באירוע הזה אני הייתי הקורבן", אמר הקומיקאי. "עברנו לידם והוא בצורה נבזית, בלי למצמץ, קילל אותי קללה קשה. רציתי לראות אם שמעתי נכון. בעימות במשטרה אתם תראו היטב שהוא משקר במצח נחושה. האיש הזה עשה לי משהו איום ונורא, נלקחה ממני האפשרות לעבור את המוות של אמא שלי כמו בן אדם".
ציון המשיך לדבר בפני השופטת: "האיש משקר, הוא לא לוקח אחריות, רואים בעימות שהוא האיש הרע בסיפור. מעולם לא חוויתי דבר כזה. אחד הדברים שיפתרו את הדברים האלה זה שתהיה הרתעה נגד אנשים כאלה".
בכתב האישום המתוקן עליו הגיעו הצדדים להסכמה הוסרה כאמור עבירת האיומים אותה נטען כי השמיע ציון. בנוסף נאמר כי נאור תקף את המתלונן כי סבר שהמתלונן קילל אותו קללות קשות. בנוסף הוסר הסעיף כי עוברים ושבים בלמו את ציון לאחר התקיפה. הוא הודה בסעיף של תקיפת סתם ולא בתקיפה הגורמת חבלה של ממש שהיא חמורה הרבה יותר.