כוכבת הרשת פריסיליה קשתי שדרסה והפקירה למוות את דוד מזרחי, בן 82 במותו, השתחררה הבוקר (ד') מכלא נווה תרצה לאחר שעונשה, שעמד על 24 חודשי מאסר, קוצר בשליש. קשתי, שהמשיכה לחגוג באינסטגרם במהלך שהותה בכלא, שוחררה שחרור מינהלי בין היתר בשל הצפיפות בכלא, ומחוץ לכותליו חיכתה לה לימוזינה. גם את הדרך לביתה דאגה לתעד בסטורי.
ביציאה מנווה תרצה, קשתי סירבה להתייחס לשאלות עיתונאים, ולא הביעה חרטה על המקרה וגם לא על אופן התנהגותה במהלך שהותה בכלא. קשתי כאמור המשיכה להעלות תמונות מבילויים וממלונות בחו"ל גם בזמן שריצתה את מאסרה.
4 צפייה בגלריה
פרסיליה קשתי
פרסיליה קשתי
פרסיליה קשתי והלימוזינה שחיכתה לה
(צילום: רועי רובינשטיין)
4 צפייה בגלריה
לימוזינה פרסיליה קשתי
לימוזינה פרסיליה קשתי
בתוך הלימוזינה
(מתוך איסטרגם)
נעמי קיניון, בתו של מזרחי, זעמה על ה"מחווה" שקרוביה של קשתי סידרו לה ביציאה מהכלא. "בשביל מה אנחנו צריכים חוקים ולשלם מיסים? כדי שיצחקו עלינו? לימוזינה מחכה לה בחוץ? אולי שיפרסו לה גם שטיח אדום? יעניקו לה מדליה? אולי אות נשיא היא צריכה לקבל?", אמרה.
לדבריה, "זו בושה וחרפה שלא קורה שום דבר עם כל אחד שדורס". היא תהתה: "אם אני הייתי דורסת את אבא של גברת פריסיליה, האם היא הייתה מקבלת את ההתנהגות הזו? היא התקשרה ביום הכיפורים והייתי מופתעת. זה קצת מדי ומאוחר מדי. זו הצגה. אנחנו לא מבינים בכלל את השואו הזה".
לפי כתב האישום נגדה, ב-14 בדצמבר 2015 פגעה קשתי בהולך הרגל דוד מזרחי בן ה-82, ברחוב אחד העם בראשון לציון. לפי האישום, הוא חצה את הכביש בכיוון נסיעתה על מעבר החצייה, והספיק לחצות כתשעה מטרים מרוחב הכביש עד שנפגע.
המנוח הוטח על שמשת הרכב ומשם אל הכביש. הוא הובהל לבית החולים, וכעבור שלושה ימים מת מפצעיו. קשתי, לפי כתב האישום, ידעה כי פגעה במנוח ולא עצרה את רכבה במקום התאונה כדי לעמוד על תוצאותיה ולא הזעיקה עזרה. רק לאחר כ-40 דקות דיווחה לרשויות על התאונה.
4 צפייה בגלריה
פרסיליה קשתי
פרסיליה קשתי
בלימוזינה, היום. פריסיליה קשתי
(מתוך איסטרגם)
4 צפייה בגלריה
פריסיליה קשתי דרסה קשיש
פריסיליה קשתי דרסה קשיש
מבלה במלונות בחו"ל. תמונה שהעלתה קשתי במהלך שהותה בנווה תרצה
כארבע שנים לאחר התאונה, ביולי בשנה שעברה הרשיע בית המשפט המחוזי מרכז בלוד את קשתי בגרימת מוות ברשלנות ובעבירת הפקרה, וגזר עליה שנתיים של מאסר בפועל. קשתי ערערה לעליון וטענה כי בית המשפט המחוזי לא התחשב בגזירת העונש בהיעדר עבר פלילי ותעבורתי, ולעובדה שהשלימה לימודי משפטים במהלך תקופת המשפט. בנוסף, טענה קשתי כי לא ניתן משקל מספק לאמור בתסקיר שירות המבחן, ממנו עולה כי נטלה אחריות למעשיה.
שופטי העליון יצחק עמית, ג'ורג' קרא ויעל וילנר דחו את הטענות, ואף הדגישו כי להבדיל מהתסקיר הקודם שהוגש בסמוך לגזר הדין – שבו הביעה קשתי צער, חרטה ואמפתיה למנוח ולמשפחתו – תסקיר משלים שנערך מצביע על כך שהיא נסוגה מקבלת האחריות על מעשיה. בהחלטה נכתב כי היא מתקשה לגלות אמפתיה למנוח ולבני משפחתו.
לפי התסקיר המשלים, כתבו השופטים, קשתי מתמקדת במחירים אותם היא נאלצת לשלם עקב הסתבכותה בתאונה, תוך הצגת עמדה קורבנית שלפיה "לא ידעה שפגעה בהולך רגל ולפיכך מתקשה לתפוס את עצמה כמי שהפקירה אדם".