1 צפייה בגלריה
בדיקה בדיקות
בדיקה בדיקות
מעבדת בדיקות באור יהודה. ארכיון
(צילום: AFP)
משרד הבריאות עדכן הבוקר (יום א') כי אתמול אובחנו 1,108 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. מספר החולים הפעילים, לפי המשרד, עומד על 33,965. מאז העדכון של משרד הבריאות אמש, נפטרו עוד תשעה חולי קורונה. בסך הכול מפרוץ המגפה נפטרו 464 בני אדם מסיבוכי הנגיף.
מספר החולים שמצבם קשה עומד על 329, מהם 100 מונשמים - עלייה של שישה ביחס לנתונים מאמש. משרד הבריאות מסר עוד כי אתמול התקבלו תוצאותיהן של 15,476 בדיקות קורונה, ושיעור הבדיקות החיוביות עמד על 7.1%. בבתי החולים מאושפזים 764 חולי קורונה.

לצד זאת, מספר המחלימים עומד על 26,959. במשרד הבריאות טרם עדכנו את מספר המחלימים האמיתי, אף שעקב ההנחיות החדשות של המשרד - אלפי נדבקים הוגדרו מחלימים. על-פי הודעות של קופות החולים, מדובר בכ-10,000 בני אדם.
במשרד הבריאות הבהירו כי "כמות החולים הפעילים והמחלימים אינה משקפת עדיין את השינוי של הימים האחרונים בהגדרת המחלימים החדשה, זאת מאחר שתהליך הזנת הנתונים וטיובם טרם הושלם במלואו".
שלשום, על פי נתוני משרד הבריאות, אובחנו 1,770 נדבקים חדשים. לאורך אותה יממה התקבלו 23,153 תוצאות בדיקות - מהן 8.2% היו חיוביות. הבוקר, בצל החלטת ועדת הקורונה מהשבוע שעבר, נפתחו חדרי הכושר לפעילות. הם צפויים לפעול תחת כללי התו הסגול שנקבעו עם פתיחתם בחודש מאי. הם כוללים בין היתר הגבלה על מספר המתאמנים ומדידת החום בכניסה.