3 צפייה בגלריה
הפגנה על רקע החלטת הפרקליטות בנוגע לירין שרף החשוד באונס קטינה בת 13 במלונית ביפו
הפגנה על רקע החלטת הפרקליטות בנוגע לירין שרף החשוד באונס קטינה בת 13 במלונית ביפו
ירין שרף, המלונית והפגנות התמיכה בנערה
(צילום: מוטי קמחי)
ירין שרף, שהואשם באונס בת ה-13 במלונית קורונה לפני כחודשיים, ניהל שיחה עם גולשים באינסטגרם בשידור חי בתיווך ידידה שלו - בניגוד לכללי בית הכלא. ל-ynet נודע כי הוא צפוי לעמוד למשפט הבוקר (יום א') ולהישלח לכמה ימי בידוד בצינוק.
השיחה המדוברת התקיימה בחשבון האינסטגרם של שרף עצמו, שנותר פעיל גם בעת שהותו במעצר.

בשידור צפו כמה עשרות גולשים, ששמעו את שרף אומר: "אני לא כועס על הילדה או על אמא שלה, ולא על אף אחד. אני כועס על הפרקליטות, צריך לשנות את השם מ'פרקליטות' ל'מתפרה'. הם מנסים לתפור לי תיק ולא כל כך הולך להם, לא סתם הגישו נגדי כתב אישום על בעילה אסורה בהסכמה. "אני אצא זכאי בעזרת השם, כל התיק הולך ליפול".
עוד הוא אמר: "יש אנשים שבגלל הסרטונים שפרסמתי בטיקטוק חושבים שאני גבר אלים, כנראה שההומור שלהם עדיין בחל"ת או בפנסיה מוקדמת. הם החליטו לשפוט אותי רק בגלל הסרטונים. בקרוב אצא זכאי. אנשים פה מכבדים אותי, מבינים שתפרו לי תיק".
3 צפייה בגלריה
ההפגנה בתל אביב
ההפגנה בתל אביב
הפגנת תמיכה בנערה, תל אביב
(צילום: מוטי קמחי )
3 צפייה בגלריה
 הארכת מעצר לירין שרף החשוד באונס קטינה במלונית קורונה
 הארכת מעצר לירין שרף החשוד באונס קטינה במלונית קורונה
שרף בהארכת מעצר
(צילום: מוטי קמחי)
משב"ס נמסר: "העצור ניצל את זכותו החוקית לקיים שיחת טלפון כדי להעלות באמצעות גורם שלישי את דבריו לשידור. אנחנו רואים את הנושא בחומרה רבה, והעצור יטופל משמעתית על פי הנהלים".
שרף, בן 21, נעצר בחודש פברואר בחשד שאנס את בת ה-13 במלונית קורונה בגוש דן שבה שהו השניים. כתב האישום המקורי נגדו כלל עבירות קלות יותר של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית, איומים, תקיפה ואספקת משקה משכר לקטין - היות שלפי הפרקליטות המעשים נעשו בהסכמתה של הנערה, שהציגה את עצמה כבת 14 והזמינה אותו לחדרה.
אותו כתב אישום הוביל ביקורת ציבורית חריפה, והפגנות נערכו נגד הפרקליטות. לאחר שורה של דיונים והשלמות חקירה, בראשות מ"מ פרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן, הוחלט לבקש לתקן את האישום - ולייחס לשרף עבירות של אונס.