ארבעה צעירים נפצעו אתמול (יום שבת) בקטטה בבריכה שבמועצה אזורית מרחבים, שתיעוד ממנה עלה לרשת ועורר הדים. אוריין, הנערה שנפצעה באורח בינוני, משחזרת בשיחה עם ynet: "הם (התוקפים) השתגעו, הביאו אולרים ובקבוקים. ברגע שצעקו 'משטרה' הם ברחו תוך שתי דקות".
לדברי אוריין, "הם היו שיכורים מתים, והתחילו לריב בצד אחר של הבריכה. אחרי שהפרידו כוחות, הם באו עם סכינים ובקבוקים והתחילו לנפץ על אנשים. חטפתי בקבוק בפנים, ובחלק העליון של הגוף". כתוצאה מהפציעה היא נאלצה לעבור ניתוח.
"הכל קרה מהר", היא הוסיפה. "לא היה לי איך להגיב. חפצים נזרקו לכיוון שלנו בכוונה, הם ניסו לפגוע בכולם והרביצו עם שולחנות וכיסאות. אני זוכרת אנשים שצעקו וצרחו, ובסוף כשהגיעו עובדי המקום כבר היה מאוחר".
"צרחתי לאנשים שיעזרו לי כי כולי דיממתי והשפרצתי דם", אמרה. "כשבאנו ללכת הם השתגעו, הביאו סכינים, אולרים ובקבוקים. ברגע שצעקו 'משטרה' הם ברחו תוך שתי דקות. הם היו שיכורים. אני לא רוצה שיישאר לי סימן לכל החיים (צלקת), אני רוצה שהכל יחזור לקדמותו. לא צריך לפתור הכל בידיים. אסור להגיע לרמות כאלה ולפגוע באנשים סתם".
3 צפייה בגלריה
ניידת משטרה מחוץ לבריכה במרחבים
ניידת משטרה מחוץ לבריכה במרחבים
מעצר החשודים הוארך. ניידת משטרה מחוץ לבריכה
(צילום: דוברות המשטרה )
נער אחד שנפצע בקטטה סיפר: "הייתי בבריכה ונתקעתי במישהו בטעות. הוא התעצבן והתחיל לריב, הוא חשב שדחפתי אותו כי הוא היה מסטול. הוא והחברים שלו ראו שלא הולך להם בידיים, אז הם עברו לבקבוקים וסכינים. כשאוריין נחתכה רצתי אליה, ובזמן הזה מישהו דקר אותי בגב".
לדבריו, "בהתחלה לא הרגשתי כלום כי טיפלתי באוריין. רק כשהגעתי לאמבולנס נפלתי והבנתי שנדקרתי. אנחנו היינו ארבעה, הם היו 15".
הוא הוסיף: "פחדתי רק עליה, לא היה אכפת לי מעצמי. הם היו מסטולים, נכנסו לבריכה עם בקבוקי זכוכית, הצטיידו בסכינים ובדוקרנים. אנחנו רק הגנו על עצמנו, הם ראו שהתגוננו והביאו אמצעים אחרים".
בתוך כך, בית המשפט השלום האריך בצהריים את מעצרם של שני החשודים בתקיפה, תושבי אופקים בני 23 ו-24, בארבעה ימים.