בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (ג') בשישה ימים נוספים את מעצרו של חליל בראקע, צעיר פלסטיני בן 20 השוהה בארץ בניגוד לחוק, שנעצר בחשד כי ביום הזיכרון בשבוע שעבר אנס, תקף וגרם לחבלות בנערה בת 16 בשדה פתוח בעת שעשתה את דרכה לביתה מבית הספר.

במהלך האונס הצליחה הנערה להתקשר לאביה ובצרחות סיפרה כי הוא אונס אותה. החשוד בחקירתו קושר את עצמו למיוחס. בית המשפט קבע כי "החשד התעצם". על פי החשד, בשבוע שעבר הלכה הנערה בשדה פתוח בדרכה לביתה בעמק חפר. במהלך ההליכה היא פגשה במקרה את החשוד וניסתה להימלט ממנו.
הוא רץ אחריה תפס אותה, הכריח אותה לנשק אותו למרות שצעקה וניסתה לברוח ממנו. בהמשך תקף אותה תוך שהוא גורם לה לחבלות, ביצע בה מעשה סדום ואנס אותה. במהלך האונס הצליחה הנערה להתקשר לאביה. השיחה הוקלטה והנערה נשמעת בה זועקת וצורחת שאונסים אותה. היא ביקשה מאביה להציל אותה.
1 צפייה בגלריה
חליל בראקע החשוד באונס בשרון
חליל בראקע החשוד באונס בשרון
חליל בראקע, החשוד באונס בשרון
"זו שיחה מזעזעת שעושה צמרמורות בגוף", אומרים מי שנחשפו לשיחה. לאחר שהנערה הצליחה לשרוט את החשוד ולאחר שביצע את זממו עזב החשוד את המקום והאב איתר את בתו, לקח אותה לתחנת המשטרה "שדות" שם הוגשה התלונה. בתחנה פתחו מיד בחקירה ובסריקות ושעה לאחר הגשת התלונה אותר החשוד מסתתר במחסן בקלנסווה ונעצר.
בחקירתו טען כי פגש את הנערה, הכיר אותה והם שוחחו, למרות שהנערה לא דוברת ערבית, והם התגפפו בהסכמה. היום הובא החשוד לדיון נוסף, לאחר שמעצרו הוארך כאמור כבר פעם אחת, ובהחלטה קבעה השופטת דורית נוי סבן כי החשד מאז הדיון הקודם "החשד התעצם" ולכן יש להאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.
השופטת סירבה לבקשת ynet לצלם את החשוד במהלך הדיון. עו"ד פאדי חמדן שמייצגו מטעם הסניגוריה הציבורית: "הלקוח ממשיך לשתף פעולה עם החוקרים וטוען שהיחסים היו בהסכמה. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם".