1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים נער
אילוס אזיקים נער
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פלסטיני בן 19 נעצר אתמול (רביעי) בחשד לאונס ותקיפה מינית של נערה בת 16 סמוך למושב בארותיים שבעמק חפר. בחקירתו הוא קושר את עצמו למיוחס לו.
על פי החשד אתמול בצהריים חזרה הנערה חזרה מבית הספר, ירדה בתחנת האוטובוס וחצתה ברגל שטח פתוח לכיוון ביתה. לפתע החשוד הגיח מולה, ניהל איתה שיחה קצרה ואז גרר אותה בכוח, תקף אותה מינית, נגע באיבריה המוצנעים ואנס אותה.
לאחר שביצע את המעשים הוא הותיר את הנערה במקום והיא הזעיקה את המשטרה. שוטרי תחנת שדות שהגיעו למקום החלו בסריקות, ותוך שעה מקבלת התלונה הם עצרו את החשוד.
היום יובא החשוד לבית משפט השלום בראשון לציון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.
מהמועצה האזורית עמק חפר נמסר: "עם היוודע דבר המקרה, הנהגת המועצה, צוותי בית הספר, הרווחה והחינוך קיימו היערכות משותפת על מנת לתת מענה ולסייע לנערה, למשפחתה ולחבריה. נציגי המועצה עומדים בקשר עם בני המשפחה והנהגת היישוב, וימשיכו ללוות את הנערה ואותם ככל הנדרש. מקרה חמור זה הוא עדות נוספת לפגיעה בביטחון האישי שעליו המועצה מתריעה כבר חודשים ארוכים, בהפגנות ובפניות לנציגי המדינה, המשטרה והצבא. אנו שבים וקוראים למדינה לפעול בדחיפות על מנת להחזיר את הביטחון האישי, לסגור את קו התפר ולהציב כוחות ביטחון לאורכו".
ביום שני נעצר תושב גבעתיים בן 31 בחשד שאנס אישה במבנה נטוש בעיר. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בארבעה ימים. האישה הגיעה ל"חדר 4" בבית החולים וולפסון בחולון - מרכז לטיפול בנפגעות תקיפה מינית, והתלוננה במשטרה כי נאנסה באלימות קשה. נציג המשטרה אמר בדיון בהארכת המעצר כי "החשוד לקח את המתלוננת בכוח למבנה נטוש ושם ביצע בה את העבירה, הוא גרר אותה בכוח".