1 צפייה בגלריה
בית החולים סורוקה
בית החולים סורוקה
בית החולים סורוקה
(צילום: הרצל יוסף)
ילד כבן 8 נהרג היום (שבת) במושב פטיש שבנגב במהלך משחק עם חברים על ערימות חציר בגובה של 5 מטרים. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו אותו סמוך לשעה 17:20 כשהוא חבול בכל חלקי גופו וקבור תחת ערימות חציר במתבן של רפת סמוך לבית הוריו.
תחילה מצבו הוגדר אנוש, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות. כעבור זמן קצר נקבע מותו בחדר ההלם בבית החולים סורוקה בבאר שבע.
צביקה קורבשי, יו"ר וועד האגודה של מושב פטיש, אמר כי "לצערי הרב עלו מספר ילדים על חבילות קש של השכן. ככל הנראה הילד המקסים הזה החליק ונפל. הוא היה ילד מקסים, עם חיוך. אני הייתי קורא לו 'חבר שלי'. זה אובדן שלא ברא השטן. ההורים הם זוג צעיר ומקסים שנולד כאן, דור רביעי במושב. ההורים והסבים שלהם הקימו את המושב".
מוקדם יותר השבוע הראל חיים מדלעי בן ה-5 טבע בבריכה ציבורית בבת ים, ונפגע אנושות. במשטרה בודקים חשד שהבריכה שבה שהה הייתה סגורה לקהל הרחב, ולא נכח בה מציל. שלושה אנשים עוכבו לחקירה שבסיומה שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.
משפחתו של הילד ביקשה את עזרת הציבור בתפילות לשלומו - הראל חיים בן שירה שירן מדלעי. בית החולים וולפסון שבו הוא מטופל עדכן כי מצבו לא יציב והצוות ממשיך להילחם על חייו.
עוד קודם לכן, ביום ראשון, טבע פעוט בן שנה ותשעה חודשים בבריכת נוי בטירה, ולפני שבוע טבע למוות הילד מוחמד נסאר (7) ממזרח ירושלים בחוף ירושלים בתל אביב. אחיו שנכנס עמו למים נעלם גם הוא, אולם בחיפושים שנערכו אחריו האח אותר ללא פגע.
פורסם לראשונה: 18:32, 26.06.21