לאחר שכמה אמהות תקפו אתמול (חמישי) גננת בגן של רשת "אמונה" בנתניה עקב חשד שהתעללה בילדיהן, סיפרה ל-ynet ט', אחת האמהות שנחקרה במשטרת נתניה, שיש בידיה ראיות לכאורה שבנה בן השנתיים וחצי אכן הותקף בגן. האזינו להקלטות הפעוטות בגן בנגן המדיה שבפתח הידיעה.
ההורים ניסו על פי החשד לתקוף את אותה עובדת תוך שהם מקללים אותה ורודפים אחריה, אחת מהם עם פעוטה על הידיים, ובעקבות התקרית שתועדה הוזעקה למקום המשטרה. "הילד חצי שנה בגן. בחודש האחרון ההתנהגות שלו אלימה. בבוקר הוא לא רוצה ללכת לגן. אני משחדת אותו עם ממתקים", סיפרה האם.

2 צפייה בגלריה
מספר הורים לקחו את החוק לידיהם והיכו גננת עת שנתפסה מכה תינוקות וילדים במעון בעיר
מספר הורים לקחו את החוק לידיהם והיכו גננת עת שנתפסה מכה תינוקות וילדים במעון בעיר
מתוך התיעוד
"כשאני מוציאה אותו הוא מספר שהגננת עשתה לו 'איי בראש'. גננת אחרת צבטה אותו. כשפניתי למנהלת לראות מצלמות היא אמרה שזה רק דרך המשטרה. אז קניתי מכשיר הקלטה והצמדתי לילד, וחשכו עיניי. כשהגננת נותנת לכולם לאכול בצהריים היא אומרת 'הוא לא מקבל אוכל'. היא קוראת לו 'זבל'. הן מקללות אותו. לשמוע את הבן שלי אומר לי 'אמא, הצילו, מרביצים לי', כבר לא יכולתי להתאפק אז הגעתי לגן".
ד', דודו של הילד, חיזק את דברי גיסתו ואף השמיע הקלטות של בכי הפעוט ממכשיר הקלטה שהיה בתיק של הפעוט. "הילד במשך כמה ימים חוזר עצבני, בוכה, מרביץ. האמא החליטה שהיא שמה עליו מכשיר הקלטה ושולחת אותו לגן. יש הקלטות ששומעים את הכול, שהיא מרביצה לו, שהיא אומרת לו 'עכשיו אתה לא אוכל, אתה בעונש. אין אוכל. כולם הולכים לאכול, אתה לא אוכל'".
הוא הוסיף כי "הילד סיפר שהיא מרביצה וצובטת אותו, הילד אומר הכל, מה היא עשתה לו, מושכת לו בשיער, תופסת לו את הבולבול שלו ומכאיבה לו. מדובר בשתי עובדות. אחת מהן אמרה שזו לא רק היא. השנייה אמרה שהיא לא הביאה לו אוכל כי 'הוא הרביץ לילד'. ההורים הגיעו לגן, הן גם אומרות שהמנהלת יודעת מה שקרה".
"זה כבר לא אמיתי. אמא שלו לא מפסיקה לבכות. תראה גם בסרטונים. מה זה? ילד בן שנתיים וחצי, לא יכול לעשות כלום. הוא בקושי מדבר. עכשיו האמא בחקירה במקום שהגננות יהיו בחקירה".
גן ילדים המדובר משתייך לרשת המעונות "אמונה". ברשת מסרו בעקבות התקרית: "תנועת אמונה מפעילה 121 מעונות ברחבי ישראל, ולומדים בהם אלפי פעוטות המקבלים יחס חם ותומך, כולל אוכל מזין, צוות חם לבבי ומקצועי וציוד חדיש ותקני. אנו רואים בחומרה את התנהגותה המתועדת של האם אשר התפרצה היום למעון בלוויית נשים נוספות אשר באו לזרוע הרס ופחד תוך נקיטת אלימות כלפי הצוות לעיני הילדים".
"אמונה הגישה בקשה לממונה ממשרד העבודה והרווחה לאשר ולצפות במצלמות האבטחה המפוזרות ברחבי המעון וזאת לצורך תחקור האירוע בשלמותו. תנועת אמונה תמשיך להוביל בחינוך ובעשייה של הדור הבא".