הטיול המשפחתי הסתיים בטרגדיה: רוני קאפח, בת 10 מההתנחלות אלון, נהרגה אחר הצהריים (יום א') בהתהפכות טרקטורון שאביה נהג בו ליד כפר אדומים, צפונית-מזרחית לירושלים. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותה של רוני במקום, ופינו את האב, אבישי, שנפצע באורח בינוני ואת האח הצעיר נדב שנפצע קל לבית החולים הדסה הר הצופים. המשטרה בוחנת את נסיבות התאונה.
5 צפייה בגלריה
זירת תאונת הטרקטורון סמוך למעלה אדומים בה נהרגה ילדה בת 11
זירת תאונת הטרקטורון סמוך למעלה אדומים בה נהרגה ילדה בת 11
זירת התאונה ליד כפר אדומים
בהודעה מטעם ארגון הצלה, שבו התנדב האב, נמסר: "המומים וכואבים עד דכדוכה של נפש בהסתלקותה הפתאומית והטרגית בטרם עת של בתו של המתנדב היקר, ממוסרי הנפש למען הצלת חיים, איש חיל ורב פעלים ומדריך של חלק ניכר ממתנדבי הארגון". הלווייתה של רוני תיערך מחר.
צוותי מד"א הוזעקו למקום עם קבלת הקריאה ב-16:54. הפרמדיקים בוסמת לובינר ושלום גליל ממד"א סיפרו כי "מדובר בתאונת דרכים קשה. שלושת הפצועים שכבו על צלע ההר סמוך לטרקטורון. הילדה, שסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה, הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בסיוע רופאה נקבע מותה. שני הפצועים הנוספים שנפגעו באורח בינוני וקל היו בהכרה, בעזרת רכב שטח העברנו אותם לניידת טיפול נמרץ והם פונו לבית החולים כשמצבו יציב".
5 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים סמוך למעלה אדומים
זירת תאונת הדרכים סמוך למעלה אדומים
זירת התאונה
(צילום: TPS)
ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ ביקש להשתתף "בצערה הנורא של משפחת קאפח ושל כל בית היישוב אלון על מותה בטרם עת של רוני בת ה-10". גנץ מסר כי "זהו אובדן קשה ונורא להורים, לאחים, לחברים ולכולנו. בנימין מחבקת את המשפחה היקרה ואת תושבי אלון ומייחלת כי ימצאו כוחות ורפואה לכאבם".
קודם לכן נהרגה צעירה כבת 25 בתאונה בין שבעה כלי רכב בירושלים. ביום שישי האחרון נהרג שילה סעד, בן 3 מהמושב כפר מימון, שנדרס למוות סמוך לגינת שעשועים במושב סמוך. מחקירה ראשונית עלה כי סעד המתין לאביו שאמור היה לאסוף אותו, וככל הנראה רץ לרכבו ונפגע מרכב חולף.