התפתחות בחקירת תאונת הפגע וברח הקטלנית בבאר שבע: המשטרה הודיעה הבוקר (יום א') כי בנו של הגבר שנעצר בשבת בחשד שדרס למוות הולך רגל ברחוב דרך בבאר שבע וברח הוא זה שנהג ברכב הפוגע ונמלט מיד לאחר מכן מהזירה. הבן (25) יובא הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר, האב שוחרר בתנאים מגבילים.
ההרוג בתאונה הוא אליעזר צ'רבצקי, בן 90 במותו. הוא הוגדה תחילה כאלמוני מאחר שבני משפחתו לא ידעו שהיה מעורב בתאונה. בני המשפחה פנו בשעות הערב המאוחרות למשטרה והודיעו כי הוא נעדר, ואז הבינו במשטרה כי צ'רבצקי הוא ההרוג בתאונה הקטלנית.
הדיווח על התאונה הגיע למרחב נגב של מגן דוד אדום בשעה 18:34 בערב. חובשים ופרמדיקים מצאו את הולך הרגל לכוד מתחת לרכב חונה עם פגיעה רב-מערכתית ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה קראה לנהג הרכב הפוגע להסגיר את עצמו, וכעבור זמן קצר איתרה את האב שנחשד במעשה בביתו.
2 צפייה בגלריה
הולך רגל הרוג בתאונת דרכים בבאר שבע
הולך רגל הרוג בתאונת דרכים בבאר שבע
זירת התאונה בבאר שבע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
הולך רגל הרוג בתאונת דרכים בבאר שבע
הולך רגל הרוג בתאונת דרכים בבאר שבע
הרכב של הדורס
(צילום: דוברות המשטרה)
עם הבאתו של האב לחקירה, עלה החשד כי בנו הוא זה שנהג ברכב. הבן נעצר גם הוא ובבדיקה בדמו נמצא כי הוא נהג תחת השפעת אלכוהול של פי שניים מהמותר. בעקבות כך האב שוחרר כאמור בתנאים מגבילים. לבן מיוחסות נהיגה בשכרות, הפקרה ואי הגשת סיוע.
החובש פבל פסין שהוזעק לטפל בהולך הרגל סיפר כי "הרכב עמד בצידו הימני של הכביש כשהפצוע מחוסר הכרה ולכוד מתחת לחלקו האחורי. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות שכללו הרמה של הרכב ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
גם בחיפה אירעה אמש תאונת פגע וברח בנסיבות דומות. נהג רכב פרטי דרס הולך רגל ברחוב ארלוזורוב בעיר ולפי החשד נמלט מהזירה. הנדרס פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בעיר. המשטרה פתחה בסריקות אחר הנהג הפוגע.