1 צפייה בגלריה
בית ספר שז"ר בהרצליה
בית ספר שז"ר בהרצליה
בית הספר שז"ר בהרצליה
הורים לתלמידים בבית הספר היסודי שז"ר בהרצליה מתנגדים לאירוח של תלמידי בית הספר היסודי ברנר בעיר לתקופת "בית הספר של הקיץ" שיפעל בחופש הגדול עד 21 ביולי. "בברנר נמצאו 30 חולים מאומתים, אנחנו חוששים שהילדים שלנו יידבקו", אמרו הורים בשז"ר.
במהלך חופשת הקיץ אמורים להיערך שיפוצים בבית הספר ברנר ולכן נקבע כי תלמידיהם יתארחו בבית הספר שז"ר. בעבר התבצע מהלך הפוך כשבית הספר שז"ר שופץ, ותלמידיו התארחו בבית הספר ברנר.
"הקיץ התמונה שונה", אמרו הורים בשז"ר. יש 30 ילדים מאומתים שם לקורונה ומאות נמצאים בבידוד. אצלנו נמצאו רק שני תלמידים מאומתים. לא ייתכן שיסכנו את הילדים שלנו שיצטרכו להיות בבית הספר במחיצת ילדים מבית הספר שבו יש התפרצות גדולה. אנחנו חוששים ומתנגדים לאירוח הזה".

"התלמידים אצלנו היו עם מסכות עוד לפני"

עוד אמרו אותם הורים: "בשז"ר הקפדנו למנוע את כניסת הקורונה. אין כניסת הורים לבית הספר, מסיבות הסיום היו ללא הורים, ובימי שישי ההורים חיכו לתלמידים מחוץ לבית הספר. בנוסף, התלמידים אצלנו היו עם מסכות עוד לפני שהתקבלה החלטה רשמית בנושא.
"כעת רוצים להעביר אלינו תלמידים שבאים מבית ספר שבו יש התפרצות, מבחינתנו זה אבסורד. צריך למצוא לתלמידי ברנר מקום חלופי כמו מתנ"ס או פארק או מתקן עירוני אחר. למה לסכן את ילדינו במיוחד אחרי כל ההשקעה למניעת כניסת הנגיף לבית הספר?".
הורי התלמידים בשז"ר נפגשו עם נציגי העירייה שהבטיחו להם כי תיעשה הפרדה בין תלמידי שני בתי הספר בשני מתחמים שונים, אבל זה לא מרגיע אותם. "אם הם יעברו ממתחם למתחם, מי ימנע מהנגיף לעבור? אנחנו מתנגדים לכך, יש הורים שהחליטו לבטל את רישום ילדיהם ל'בית הספר של הקיץ' מחשש להידבקות בנגיף".
מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "ילדים שהתגלו כמאומתים או כאלו שבאו במגע עם מאומתים בודדו וטופלו. העירייה פועלת על פי הנחיות משרדי הבריאות והחינוך".