1 צפייה בגלריה
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
ארכיון
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה צעירה כבת 20 בחשד לגרימת חבלה חמורה לבתה התינוקת ומעצרה הוארך היום (ג') בבית המשפט בבאר שבע. התינוקת בת השנה וחצי מאושפזת במצב קשה עם פגיעת ראש ונשקפת סכנה לחייה.
האם נחקרה באזהרה וסיפרה שהשאירה את בתה לישון במיטה שאינה מותאמת לפעוטה בגילה ללא השגחה. השופטת שרה חביב הוסיפה כי חוקרי המשטרה יכולים לשקול לאפשר לחשודה לבקר את בתה, שמחוסרת הכרה. "יש לזכור שמדובר בחשדות בלבד, שאולי יופרכו בעתיד".
החקירה החלה בעקבות דיווח שקיבלה המשטרה מבית החולים סורוקה על חשד שאם מהפזורה הבדואית פגעה בבתה הפעוטה בת השנה. שוטרי תחנת ערוער עצרו כאמור את האם והיא נחקרה בחשד לגרימת חבלה חמורה והשגחה ברשלנות. האם טענה בחקירתה שהשאירה את התינוקת לבדה וזו נחבלה בראשה כשנפלה ממיטתה, אולם בבית החולים גילו חבלות רבות וחשדו שהן נגרמו מתקיפה.
סנגורה של החשודה אמר בדיון כי "מדובר פה באישה שמואשמת בעבירה מאוד מכוערת, ואנו צריכים להיזהר בכבודה. שיבדקו מה שצריך לבדוק אבל למה היא צריכה להיות עצורה?". עוד אמר כי "אתם רגילים למיטת תינוקות והתינוקת הזו ישנה בסלון. מה לעשות, הם גרים בפזורה".
בשבוע שעבר החליטה המשטרה להגיש כתב אישום נגד נערה בת 18 ונגד בן זוגה, בן 38 מבאר שבע, בגין התעללות וגרימת חבלה חמורה בבתה התינוקת של הצעירה, בת 9 חודשים. השניים נעצרו בחודש שעבר אחרי שהתינוקת אובחנה בבית החולים סורוקה בבאר שבע כסובלת משברים בגולגולת, שבר ברגל וחבלות בכל חלקי גופה. בנוסף, אותרו בגופה שני שברים ישנים.
החשוד אמר בחקירה כי נתן לתינוקת "נשיכות אהבה", כלשונו. כך תיאר את הסימנים הכחולים שנמצאו על גופה של התינוקת. החשודה אמרה כי לא פנתה לבית חולים מחשש ששירותי הרווחה ייקחו ממנה את הילדה, והכחישה את המיוחס לה.