המשטרה עצרה הלילה (בין רביעי לחמישי) זוג הורים צעירים בחשד להתעללות ולגרימת חבלה חמורה בבתם התינוקת בת התשעה חודשים. החקירה נפתחה בעקבות דיווח של בית החולים סורוקה בבאר שבע שמסר הבוקר כי מצבה של התינוקת כעת טוב ושהיא תשוחרר בעוד כמה ימים.
המשטרה הודיעה כי הלילה, בתום פעולות חקירה ראשוניות, נעצרו שני הורי התינוקת, האם בת ה-18 מבאר שבע והאב בן ה-20 מנתניה. ההורים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר הדרומית.
1 צפייה בגלריה
בית חולים סורוקה באר שבע
בית חולים סורוקה באר שבע
בית החולים סורוקה בבאר שבע
(צילום: shutterstock)
בני הזוג הם במקור מנתניה, ובאחרונה עברה האם להתגורר בבאר שבע. עם הגעתו אתמול לבאר שבע, האב נעצר. אחרי מעצר האם מסרו השניים בנפרד במשטרה את גרסתם לאירועים. במשטרה התקבל אתמול עדכון שלפיו התינוקת הייתה מורדמת ומונשמת ושהיא סובלת ממספר רב של חבלות.
מבית החולים סורוקה נמסר כי "התינוקת הגיעה לפני כמה ימים, היא סובלת מחבלות בכמה מקומות בגופה. מצבה כרגע טוב ובעוד כמה ימים היא תשוחרר לידי שירותי הרווחה".
עו"ד טלי גוטליב, המייצגת את האב החשוד, מסרה: "מרשי מעולם לא פגע בקטינה. הוא גרוש מאמה ואינו מתגורר עם הקטינה. בחודש האחרון גרושתו ניתקה איתו כל קשר וכל נסיונותיו ליצור עמה קשר עלו בתוהו. בן זוגה של גרושתו הוא החשוד באלימות ובפגיעה בקטינה, ובריחתו מהמשטרה מדברת בעד עצמה".
מנגד, במשטרה אמרו כי אין חשד לגבי בן הזוג שאיתו חיה האם, אך גם כיוון החקירה הזה נבדק, שכן היא זו שבחזקתה נמצאת התינוקת. במשטרה לא הגיבו על הטענות נגד בן הזוג, אך אמרו כי הוא לא נמלט והחשודים לפי שעה הם האב והאם.
בסוף החודש שעבר הוגש כתב אישום נגד יעקוב יוסובוב מבאר גנים בגין המתה בקלות דעת של בנו התינוק, בן ארבעה חודשים. בכתב האישום, שייחס לאב גם עבירות של תקיפה והתעללות בחסר ישע, תואר כיצד הוא פגע בבנו התינוק כשחזר מעבודתו במשמרת לילה. יוסובוב טוען להגנתו כי "התינוק נחנק מפורמולת חלב ששתה".