1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה התעללות
אילוסטרציה התעללות
מסתמן: כתבי אישום נגד הכנופיה ביום ראשון
(צילום: shutterstock)
בית משפט השלום בבאר שבע האריך עד יום ראשון את מעצרו של ג'מאל אל טוחי, בן 21 מהיישוב הבדואי ביר הדאג' החשוד בשורה של התפרצויות בנגב. לפי החשד אל טוחי שימש כנהג בכנופיה קטנה של פורצים, שכללה גם שני נערים בני 16 ו-17. באחת מההתפרצויות של הכנופיה, ביצע בן ה-17 לפי החשד מעשה סדום בילדה בת 10 שישנה במיטתה. בעקבות המקרה החמור הקימה המשטרה צוות חקירה מיוחד שאיתר את שלושת החשודים.

שלושת החשודים נעצרו לאחר שפרצו למבנה המו"פ של רמת נגב. ברכבם אותרו כלי פריצה, ובמשטרה הצליחו לאסוף ראיות שקושרות את החשודים לשמונה התפרצויות שונות ברחבי הנגב. בית המשפט האריך היום את מעצרו של אל טוחי ושני הנערים בפעם השלישית, אולם מפאת גילם הדיונים בעניינם נערכים בדלתיים סגורות. בשבוע הבא צפויה הפרקליטות להגיש כתבי אישום נגד כל השלושה.

הילדה שהותקפה נתנה עדות בפני חוקר ילדים ביום ראשון לפני כשבועיים, יממה לאחר התקיפה. חוקר הילדים התרשם מרמת מהימנות גבוהה, אך יחד עם זאת, המשפחה החליטה שעל מנת שהילדה לא תעבור טראומה נוספת, היא לא תעבור בדיקה בחדר האקוטי בביה"ח סורוקה.
עו"ד רוני אלוני סדובניקעו"ד רוני אלוני סדובניקצילום: אלכס מורוזוב

עורכת הדין רוני אלוני סדובניק, המלווה את המשפחה, סיפרה כי "שוחחתי ארוכות אמש עם פרקליט מחוז הדרום אלון אלטמן אודות שמירת זכויות נפגעת העבירה שגילה כה רך, והתרשמתי מטיפול יעיל מהיר ורגיש כמו גם ליווי צמוד של הפרקליטות לצוות החקירה המשטרתי. ביקשתי לערב את שב"כ בחקירות העצורים מאחר שרק לשב"כ עומדת הסמכות בדין לקבוע או לשלול מניע לאומני". אלוני סדובניק ציינה כי למרות שהציגה את הדרישה לפני כשבוע, שב"כ לא יצר קשר.