שוטרים בפקיסטן התעצבנו כאשר עובדי מסעדה סירבו לתת להם המבורגרים בחינם, ועצרו את כל עובדי הסניף. 19 עובדי רשת Johnny & Jugnu בעיר לאהור במחוז פנג'אב שבמזרח המדינה הוחזקו במעצר במשך שבע שעות בלילה ביום שבת האחרון, והותירו אחריהם מטבח ללא השגחה ולקוחות רעבים.
1 צפייה בגלריה
לפי הרשת, מכשירי הטיגון הושארו דולקים ובמקום נותרו לקוחות רעבים
לפי הרשת, מכשירי הטיגון הושארו דולקים ובמקום נותרו לקוחות רעבים
לפי הרשת, מכשירי הטיגון הושארו דולקים ובמקום נותרו לקוחות רעבים
(צילום: shutterstock)
"זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לצוות במסעדה שלנו, אבל אנחנו רוצים לוודא שזו הפעם האחרונה", נמסר בהודעת רשת המזון המהיר שפורסמה ברשתות החברתיות. בהודעה נכתב כי האירוע החל כאשר שוטרים הגיעו למסעדה ודרשו לקבל המבורגרים בחינם, דבר שהפך לנוהל מקובל בקרב השוטרים. העובדים סירבו, והשוטרים עזבו את המקום, אחרי שאיימו על המנהלים.
לפי הרשת, אחרי יומיים הגיעו שוטרים ועצרו את המנהל ואת כל צוות העובדים מבלי לספק להם סיבה. השוטרים לא אפשרו לעובדים לסגור את המטבח, חלק ממכשירי הטיגון נותרו דולקים ובמסעדה נותרו לקוחות שהמתינו להזמנה שלהם. צוות המסעדה אמר כי מרבית העצורים היו צעירים, כולל סטודנטים רבים.
מעצר העובדים עורר סערה ובכיר במשטרה המקומית הודיע כי תשעה שוטרים שהיו מעורבים באירוע הושעו מתפקידם. "לאף אחד אין רשות לקחת את החוק לידיים. לא נסבול אי-צדק, כולם ייענשו", אמר הבכיר.
שוטרי פקיסטן ידועים לשמצה בשחיתות ובדרישות שלהם לקבל שוחד מעסקים מקומיים. ראש הממשלה אימראן חאן קרא בעבר לבצע רפורמה בכוח המשטרה בפנג'אב, וטען כי "מקורבים" מונו על ידי פוליטיקאים כדי לשלוט בתחנות המשטרה.