1 צפייה בגלריה
מוחמד שקיראת  נדרס למוות במזרח ירושלים
מוחמד שקיראת  נדרס למוות במזרח ירושלים
הפעוט מוחמד שקיראת
תאונת דרכים קטלנית במזרח ירושלים: מוחמד שקיראת, בן שלוש, נדרס למוות אחר הצהריים (שני) בשכונת ג'בל מוכבר במזרח ירושלים. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.
בשעה 17:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על פעוט שהובא למרפאה במזרח ירושלים לאחר שככל הנראה היה מעורב בתאונת דרכים. חובשים ופרמדיקים נתנו לו טיפול ופינו אותו עם פגיעת ראש ותוך פעולות החייאה לבית החולים, שם נקבע מותו. בני משפחתו אמרו למשטרה כי הוא נפגע מרכב משא.

הפרמדיקית טל גרינשטיין סיפרה: "כשהגענו למרפאה נכנסנו לחדר הטיפולים שבו שכב הפעוט כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, ללא דופק וללא נשימה, והרופאים מבצעים בו פעולות החייאה. המשכנו בביצוע פעולות ההחייאה, העלנו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".
במקביל במחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים נהרג פועל בן 32. לדברי בני משפחתו הוא נפל מגובה כשתיקן גג של מבנה. הוא פונה לבית חולים במצב אנוש, ובהמשך נקבע מותו.
שעות קודם לכן נהרג מתן מרין בן ה-17 בהתנגשות בין טרקטורון מסוג ריינג'ר לרכב פרטי בכפר יהושע שבמועצה אזורית עמק יזרעאל. הנער, ממושב אלוני אבא, נהג ברכב השטח. מותו נקבע במקום. שאר המעורבים בתאונה לא נדרשו לטיפול רפואי.