1 צפייה בגלריה
אביגדור ליברמן באולפן ynet
אביגדור ליברמן באולפן ynet
אביגדור ליברמן
(צילום: ריאן פרויס)
הבחירות מחר גורליות לעתיד הדמוקרטיה ושלטון החוק בישראל. ארבע מפלגות - של גדעון סער, נפתלי בנט, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן - יכריעו לאן פני המדינה: לדיקטטורה או לדמוקרטיה; למדינה ליברלית או למדינה חשוכה. קול לליברמן הוא קול נטו לישראל דמוקרטית וליברלית.
ליברמן הוא פוליטיקאי אמין. בניגוד לאלה שהצבעתי עבורם בשלוש מערכות הבחירות הקודמות, הוא אמר שלא יישב עם נתניהו – וגם קיים. מילה זאת מילה.
הגיע הזמן שלחילונים שמשרתים בצבא, משלמים מיסים, מקימים את ההיי-טק וסתם אזרחים טובים תהיה נציגות הגונה ואמינה בכנסת ובממשלה. הגיע הזמן לסיים עם המדינה בתוך מדינה. הפכנו ממדינה חילונית-ליברלית בראשות האבות המייסדים בן-גוריון, אשכול, רבין, בגין ושמיר למדינת נתינים שבה שולט מסית לאומי, משסע, מפריד ומפלג. זה שרבין, מורי ורבי, קרא לו "ראש הכנופייה".
שמעון שבסשמעון שבסצילום: גבריאל בהרליה
לא הצבעתי אף פעם לליברמן. אבל בשנתיים האחרונות למדתי שהקרובים אליי רימו אותי, וליברמן נשאר אמין ויציב בדעותיו ובמעשיו.
הוא יכול היה לקבל חצי המלכות ורוטציה, כולל תיק בממשלה לנהג האישי שלו, וסירב באומץ. אני משוכנע שליברמן הוא האיש שיכול להוביל מהלך לאיחוד של ארבע המפלגות לקראת שינוי פני המדינה.
אני מאמין שאותן ארבע המפלגות, בתמיכת רשימות השמאל, יכריעו את המערכה ויגרמו לישראל להיות מדינה רגועה יותר ובטוחה יותר, שנוכל באמת להביא אותה למקום אחר.
ליברמן הוא היחיד שיכול לחבר ולאחד ולהביא לשינוי פני המדינה. לכן הפעם אני מצביע עבורו.
שמעון שבס היה מנכ"ל משרד ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל