1 צפייה בגלריה
איתי ויסברג
איתי ויסברג
איתי ויסברג
(צילום: אביהו שפירא)
ראש המועצה באחד היישובים האדומים בארץ נדבק אף הוא בקורונה. בפוסט שפרסם הערב (ד') עדכן ראש מועצת בנימינה-גבעת עדה, איתי ויסברג, כי הוא אובחן כחיובי לנגיף: "אני חיובי. זה נשמע טוב אבל לא כשמדובר בבדיקת קורונה שהגיעה לפני מספר דקות. התחמקתי ממנה מעל שנה, אבל הגם שאני מחוסן קיבלתי את המתנה הזו ממישהו והיא עכשיו אצלי".
ויסברג עדכן כי הוא "בסך הכול מרגיש טוב, אפצ'י קטן פה ושם". לדבריו, "הלשכה שלי כבר הכינה רשימת נחשפים פוטנציאלית המבוססת על לוח הזמנים שלי ויש מצב שתקבלו טלפון אפידמיולוגי חביב לוודא שאתם יודעים מה לעשות. בינתיים, תקפידו על מסכות, לכו להיבדק והתחסנו".

הדבקתו של ראש המועצה התרחשה דווקא דווקא בימים שבהם יש ירידה משמעותית במספר הנדבקים בבנימינה. היום בצהריים היו ביישוב 100 חולים פעילים, לעומת 159 בשיא ההתפרצות.
על אף הירידה, בנימינה עדיין נחשבת ליישוב אדום - ביחד עם כוכב יאיר, כפר סבא וצופים. לפי אתר משרד הבריאות, ציון הרמזור שלה הוא 8.5 - השלישי בגובהו בארץ.
אתמול אובחנו 293 ישראלים כחיוביים לקורונה - מספר המאומתים היומי הגבוה ביותר מאז תחילת אפריל. בסך הכול בוצעו כ-63 אלף בדיקות, ו-0.5% מהן היו חיוביות. בישראל יש בסך הכול 1,760 חולי קורונה פעילים.