2 צפייה בגלריה
בית חולים סורוקה באר שבע
בית חולים סורוקה באר שבע
בית החולים סורוקה בבאר שבע
(צילום: shutterstock)
בית המשפט בבאר שבע האריך היום (ב') בשלושה ימים את מעצרו של אב לתינוקת בת שבעה חודשים מעיר בנגב שאושפזה אתמול בבית החולים סורוקה עם שבר ושטפי דם. בית החולים דיווח למשטרה שעצרה את האב והאם.
האם שוחררה בתום חקירתה, ואילו האב שטען שהילדה נפלה מידיו ושלא התכוון לפגוע בה הובא לבית המשפט. בבדיקה על גופה של התינוקת אותרו חבלות ישנות יותר. בחקירה עלה כי ההסברים שמסר האב לצוות הרפואי אינם מתיישבים עם השבר שממנו היא סובלת. בית משפט השלום בבאר שבע האריך כאמור את מעצרו בשלושה ימים.
עו"ד האיל אבו גרארה, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את האב, אמר כי "מדובר באב צעיר ללא עבר פלילי וללא תלונות קודמות. האב משתף פעולה באופן מלא ומכחיש את החשדות. כל תשומת ליבו להחלמת בתו".
אתמול הוגש בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יעקוב יוסובוב (27), תושב באר גנים שבמועצה האזורית חוף אשקלון, שבנו בן הארבעה חודשים מת כתוצאה מהתעללות. ליוסובוב מיוחסות עבירות של המתה בקלות דעת, תקיפה והתעללות בחסר ישע.
2 צפייה בגלריה
האב בבית המשפט
האב בבית המשפט
יעקוב יוסובוב בבית המשפט
בכתב האישום מתואר היום שבו פגע האב בתינוק – כשחזר אחרי משמרת לילה והיה צריך לשמור על התינוק כל היום, בשעה שהאם יצאה לעבודה. בבית המשפט המשיך יוסובוב לטעון כי "התינוק נחנק מפורמולת החלב ששתה".
התינוק הובא על ידי אביו לפני כשלושה שבועות לבית החולים ברזילי באשקלון עם חבלת ראש. הוא אושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בילדים. האב נעצר כמה שעות לאחר מכן. מותו של התינוק נקבע כעבור שישה ימים. אם התינוק שוחררה למעצר בית בתחילת השבוע שעבר לאחר שהדו"ח הפתולוגי קבע שהיא לא גרמה למות בנה באופן ישיר. הדו"ח הצביע על החשד שהאב טלטל את בנו וגרם לחבלות הקטלניות, מה שהסיר ממנה את סעיף חשד הרצח.