למרות שלל האסונות שנקשרו אליהן בשנים האחרונות, מסיבות חשיפת מין העובר מסרבות להיעלם מן העולם, וכעת גרמו גם למותו של צעיר שציפה להולדת בנו, או בתו. הרשויות במדינת ניו יורק מסרו הלילה (בין שני לשלישי) כי כריסטופר פקני בן ה-28 נהרג במחסן ביתו בזמן שמתקן כלשהו שהרכיב לקראת האירוע התפוצץ.
2 צפייה בגלריה
כריסטופר פקני אב צעיר שמת כשהכין מתקן לרגל מסיבת חשיפת מין העובר ב ניו יורק
כריסטופר פקני אב צעיר שמת כשהכין מתקן לרגל מסיבת חשיפת מין העובר ב ניו יורק
כריסטופר פקני. נהרג בפיצוץ במחסן ביתו
(צילום: פייסבוק)
התקרית התרחשה ביום ראשון בעיירה ליברטי, הנמצאת כ-180 ק"מ צפונית-מערבית לעיר ניו יורק. המשטרה המקומית לא מסרה מה בדיוק היה אותו מתקן שהרכיב פקני, אולם גורם בה ששוחח עם העיתון "ניו יורק טיימס" אמר כי המתקן הכיל סוג מסוים של צינור.
בפיצוץ נפצע גם אחיו של פקני, מייקל בן ה-27. אחיהם הבכור, פיטר פקני ג'וניור, אמר ל"טיימס" כי הפיצוץ היה "התאונה הפריקית ביותר שיכולתי לדמיין", אם כי גם הוא לא ידע לתאר מה היה המתקן שהרכיבו האחים ומדוע הוא התפוצץ.

האח הבכור סיפר ל"טיימס" כי כריסטופר ומייקל היו שניהם בעלי נטייה מכנית ואהבו להרכיב דברים. "הם יכלו לתקן כל דבר", הוא סיפר. לדבריו, האח שנהרג נהג לפרק מכוניות ומנועים ולבנות אותם מחדש. הוא הוסיף כי כריסטופר עבד למחייתו כפועל בנייה וזכה במקום עבודתו לכינוי "פרנקנשטיין", בשל כוחו וגודלו הרבים.
התקרית ביום ראשון מגיעה כשבועיים בלבד לאחר שגבר במישיגן נהרג במהלך מסיבה שנערכה לקראת הולדת תינוק, אם כי זו לא תוארה על ידי הרשויות כמסיבה לחשיפת מין העובר. למרות זאת, על פי הרשויות הגבר נהרג מרסיס שנורה על ידי "מתקן קטן דמוי תותח", כחלק מחגיגת הציפייה להולדת התינוק.
מסיבות לחשיפת מין העובר הן תופעה הולכת ומתרחבת בעולם. במסגרתן, אחרי בדיקה שבה מתברר מינו של העובר לא נמסרות לאם התוצאות, ובמקום זאת נערכת מסיבה שבה הוא נחשף בפניה כשלצדה חברים וחברות. לצורך החשיפה נעשה בדרך כלל שימוש באביזרים שונים, והצבע שמתגלה עם הפעלתם או פתיחתם – כחול לבֵּן או ורוד לבת – מבשר על מין העובר.
2 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה מסיבה מסיבת חשיפת מין ה עובר
אילוס אילוסטרציה מסיבה מסיבת חשיפת מין ה עובר
כחול לבן, ורוד לבת. מסיבת חשיפת מין העובר
(צילום: shutterstock)
בשנים האחרונות נקשרו כאמור כמה אסונות במסיבות מהסוג הזה, שלעתים קרובות נעשה בהן שימוש באמצעים פירוטכניים. באוקטובר אשתקד נהרגה אישה מאייווה, גם כן בפיצוץ שאירע במסיבה כזו. לפי דיווחים, כבר קרה גם שמארגני מסיבות כאלה הביאו אליהן חיות טורפות, כגון תנינים, כדי לשלהב את הקהל. המסיבות הללו גרמו גם לשתי שריפות יער גדולות, אחת ב-2017 באריזונה והשנייה בספטמבר אשתקד בקליפורניה. השריפה בקליפורניה כילתה מאות בתים ואילצה מאות בני אדם לנוס על נפשם.
בעקבות שלל האסונות הללו כיום קוראת גם מי שנחשבת לזו שיזמה את הרעיון ב-2008, ג'נה קרבונידיס, להפסיק לקיים מסיבות שכאלו. לאחר שריפת הענק בקליפורניה בשנה שעברה היא גינתה אותן בחריפות בפוסט בפייסבוק שלה: "תפסיקו לעשות את המסיבות המטופשות הללו. תפסיקו לשרוף דברים כדי לומר לאנשים על הבולבול של הילד שלכם. זה לא מעניין אף אחד".