ירי רודף ירי: שני אחים מקלנסווה נורו בהפרש של ארבעה ימים - ונפצעו באורח קשה. בתיעוד של ניסיון הרצח שהתרחש ביום שני נראה צעיר בן 27 נורה ונופל באמצע הרחוב. היורה התקרב אליו וככל הנראה ירה בו שוב ונמלט מהזירה. היום (חמישי) נורה אחיו יחד עם אדם נוסף שנפצע באורח בינוני.
האירוע היום התרחש סמוך לשעה 18:00, לפני סעודת האפטאר שמסיימת את הצום הרמדאן, כשאלמוני ירה בשני הצעירים. צוות מד"א פינה אותם לבתי החולים מאיר בכפר סבא ובילינסון בפתח תקווה. הרקע לכל האירועים לא ברור ולא דווחו על מעצרים. המשטרה מצאה רכב שרוף, שנבדק אם היה קשור לירי.
2 צפייה בגלריה
ירי בקלנסווה
ירי בקלנסווה
תיעוד מניסיון הרצח בקלנסווה
בעקבות הפשיעה והאלימות הקשה בקלנסווה מתגברת המשטרה את הנוכחות ביישוב בכוחות מג"ב שמסיירים בשכונות. "כלום לא עוזר", אמרה תושבת המקום, "המשטרה צריכה לתגבר עוד כוחות כדי להילחם בפשיעה. האירוע היום היה יכול להסתיים בהרוגים".
אירועי הירי בחברה הערבית ממשיכים להתרחש בקצב יומי. בתיעוד של אירוע אחר, שהתרחש שלשום בסכנין, נראים שני רעולי פנים כשהם יורים לעבר בית ורכב בסכנין. האירוע הסתיים ללא נפגעים, נזק נגרם לרכוש. גם באום אל פחם ירו רעולי פנים לעבר בית באירוע שהסתיים גם הוא ללא נפגעים.
בכפר טורעאן נורה שלשום גבר ונפצע באורח קל עד בינוני. הוא פונה לבית חולים פוריה בטבריה. המשטרה עצרה תשעה חשודים בחשד למעורבות באירוע.

שלשום התקיימה הלוויתה של סוהא מנסור (38) מטירה שנורתה בבית העסק שהיא מנהלת. בנה (12), בעל צרכים מיוחדים, אמר ליד קברה: "אמא, אני אוהב אותך ולא אשכח אותך".
אחרי ההלוויה התקיימה הפגנה במרכז העיר. הפעילה הפוליטית מיסם ג''לג'ולי אמרה: "נרצחה אישה צעירה, אמא ורעייה שכל החיים לפניה. אילו מין חיים אלה? לקום בבוקר בפחד, לשמוע כדורים שורקים בכל שעות היום. אנשים חפים מפשע נרצחים ואין דין ואין דיין? כמה מפחיד לשאול את עצמך - מתי זה יגיע אל אהובי ואולי אלי. נפגשנו להביע את הכאב והכעס שלנו".
גורם בכיר במשטרה ציין כי "במחוז הצפוני ישנם מתיחות במספר יישובים שמנסים להשתלט על הסכסוכים כמו באעבלין, כפר מנדא, כפר כנא, נצרת. בשפרעם מנסים ארגוני פשיעה להשתלט על בעלי העסקים".