משפחתה של סוהא מנסור, שנרצחה אתמול (יום ב') בסלון היופי שבבעלותה בעיר מגוריה טירה, הייתה מאוימת בתקופה האחרונה. קרוביה סיפרו כי בעלה עדכן על כך את המשטרה – שמדי פעם שלחה ניידת לשמור על הבית.
מנסור, בת 38 במותה, הותירה אחריה שלושה ילדים: בת 15, בת 13 ובן 12 על הרצף האוטיסטי.
הרוצח ירה לעבר מכון היופי לפחות חמישה כדורים - ונמלט. קודם לכן הוצת רכבה. קרובת משפחה של מנסור האשימה את המשטרה: "היא לא עושה כלום. עוד רצח לרשימת הנרצחים, ואין עצורים. למה רצחו אותה?".
מנסור היא האישה הראשונה שנרצחה בחברה הערבית ב-2021, וגם הרביעית בארבעת הימים האחרונים. מתחילת השנה נרצחו בישראל 30 אזרחים ערבים.
1 צפייה בגלריה
סוהא מנסור
סוהא מנסור
סוהא מנסור. הקורבן ה-30 בחברה הערבית ב-2021
יממה בלבד לפני הרצח אמר לתקשורת בערבית מפקד תחנת המשטרה בטירה, סגן-ניצב דודי רוזנטל: "לשמחתי, אנחנו עם נתונים מאוד משמעותיים. יש עוד דרך מאוד ארוכה. מתחילת השנה הוגשו יותר מ-400 כתבי אישום באזור המשולש, ברובם בנושא אלימות. נעצרו 97 בני אדם.
"לטפל באלימות זה לא משהו שנעשה בלחיצת כפתור. בעקבות האתגר העצום של האלימות הוחלט על הקמה של מפקדה משימתית באזור המשולש. זה אומר שיש כוחות של מג"ב, של משטרה כחולה ושל תנועה, וכולם עובדים בשטח".
מהמשטרה נמסר: "בניגוד לנטען, הקורבן לא הייתה מאוימת. אירועי הפגיעה ברכוש הינם חלק מסכסוך במסגרת המשפחה המורחבת".
ביום שישי האחרון נרצחו חאפז סנע אללה ואחמד סנע אללה, בני 26 ו-23, שנורו בשיפודייה ביישוב דיר אל-אסד שליד כרמיאל. השניים פונו במצב אנוש לבית החולים, שם נקבע מותם כעבור דקות ספורות. מהירי נפצעו גם שני ילדים – בני 10 ו-13. בתיעוד מהמקום נראים שני חמושים רעולי פנים מתקרבים לשיפודייה ופותחים באש.
שעות לפני כן נרצח ביריות עז א-דין עמאריה בכניסה לביתו ביישוב אבטין שבעמק זבולון. שני אחיו נורו גם הם ונפצעו באורח בינוני וקל. בשני המקרים לא נעצרו חשודים במעורבות בירי.
פורסם לראשונה: 23:58, 12.04.21