דונלד טראמפ שקל לצאת מבית החולים הצבאי וולטר ריד, שבו אושפז בגלל שחלה בקורונה, עם חולצה של סופרמן. כך נכתב בניו יורק טיימס.
בכמה שיחות טלפון מהסוויטה הנשיאותית בבית החולים סיפר הנשיא על רעיון שהוא שוקל: לפי גורמים שבקיאים בפרטים, טראמפ רצה לצאת מבית החולים ותחילה להיראות חלש – אך לאחר מכן לקרוע את החולצה המכופתרת שלו ולחשוף מתחתיה חולצה של סופרמן – כדי לשדר כוח ועוצמה. בסופו של דבר החליט טראמפ לוותר על הרעיון.

2 צפייה בגלריה
עצרת בחירות ב הבית הלבן דונלד טראמפ ארה"ב
עצרת בחירות ב הבית הלבן דונלד טראמפ ארה"ב
טראמפ בעצרת בחירות בבית הלבן, אתמול
(צילום: רויטרס)
בעצרת בבית הלבן – האירוע הפומבי הראשון שלו מאז האשפוז – התייחס טראמפ לחולצות הכחולות שלבשו תומכיו בקהל ואמר: "רציתי לשים אחת כזאת במקום חולצה לבנה". הנשיא, שהמשיך למלא את חובותיו גם כשהיה בבית החולים, ייצא השבוע לעצרות בחירות בפלורידה, פנסילבניה ואייווה.
טראמפ ערך את העצרת בבית הלבן למרות שטרם הוכרז שהחלים מנגיף הקורונה. הנשיא שקרא לאמריקנים "לא לפחד מהנגיף" עורר ביקורת גדולה בארה"ב כשפעל בניגוד להנחיות הבריאות: במהלך האשפוז הוא יצא ברכב לנופף לשלום לתומכיו מחוץ לבית החולים, וסיכן את מאבטחיו בהידבקות. כשחזר לבית הלבן הוריד טראמפ את המסכה, שוב בניגוד להנחיות.
הלילה, עשרה ימים בלבד אחרי שאומת כחולה קורונה, הודיע רופאו של הנשיא שטראמפ "אינו מוגדר עוד כמהווה סכנת הדבקה עבור אחרים". לפי ד"ר שון קונלי הנשיא עמד בקריטריונים של ה-CDC (המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן), ואינו נדרש עוד להישאר בבידוד.
לפי ד"ר קונלי, בבדיקות שערך הנשיא לא נמצאו ראיות לשכפול פעיל של נגיף הקורונה, והוא יכול לשוב לפעילות ציבורית. הוא ציין כי "אין לו חום כבר הרבה יותר מ-24 שעות". עם זאת, ד"ר קונלי לא אמר מפורשות שתוצאת בדיקת הקורונה של טראמפ הייתה שלילית, והבית הלבן לא אישר כי דברי הרופא מצביעים על כך שהנשיא החלים מקורונה.