דנה כשדי, שבית המשפט פסק לטובתה בתביעה שהגישה נגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, בגין רמיזות שהעלה בטוויטר לפיהן מתקיים קשר אינטימי בינה לבין בני גנץ, אמרה היום (ב') בריאיון לאולפן ynet כי "אין תחושה של סגירת מעגל, אני מבינה שזה רק מתחיל".
היא שיתפה גם במה שעובר עליה מאז תחילת הפרשה: "אני אדם פרטי, פתאום מצאתי את עצמי בעין הסערה".
2 צפייה בגלריה
דנה כשדי יאיר נתניהו
דנה כשדי יאיר נתניהו
"זה רק מתחיל". דנה כשדי ויאיר נתניהו
(צילום: אבי מועלם, EPA)
- יש תחושה של סיום או שאת מבינה שזה עוד לא נגמר? "אני מבינה שזה רק מתחיל".
- מבחינה משפטית או בכלל? "מבחינה משפטית. זה נוהל בלפור, כמו שראיתי שמכנים את זה ברשת, להגיד 'לא ידעתי, לא נמסר לי'. אני יכולה רק להגיד שכתב התביעה נמסר כדין בכתובת הרשמית של הנתבע. נראה איך זה ימשיך מכאן".
2 צפייה בגלריה
דנה קסידי
דנה קסידי
אחד הציוצים שהעלה יאיר נתניהו על דנה כשדי
(מתוך דף הטוויטר של יאיר נתניהו)
- למי שלא זוכר פורסמה תמונה והייתה רמיזה לקשר קרוב שלך גם בני גנץ. "נכון, אבל זה לא היה הפרסום היחיד, היה עוד אחד שהוא הסיר לאחר כמה ימים. כנראה שהבין שהוא בעייתי – הייתה שם אמירה מינית מאוד מאוד ברורה ולכן הוא מיד הסיר את הפרסום, הוא ידע שלא כדאי שזה יישאר".
- יש תחושה של שמחה או שאת נתונה בהתשה שהולכת להימשך? "מבחינתי זה כנראה רק מתחיל. אין פה שמחה – גם כשזה ייגמר וייפסק מה שייפסק, אין פה חגיגה וניצחון. המטרה של פיצויים היא לפצות על מה שאבד, להשיב את המצב לקדמותו. אני לא יוצאת עם ידי על העליונה בכל מקרה, לא משנה מה ייפסק כאן".

בתביעה שהגישה כשדי על סך חצי מיליון שקלים בחודש אוגוסט 2020 היא טענה כי נתניהו ניצל צילום שגרתי של התובעת עם גנץ כדי לייצר רמיזות בוטות לכך שהיא בת זוגו של גנץ לקיום יחסי מין. בכתב התביעה נכתב: "התובעת הוצגה על ידי הנתבע, שכלל אינו מכיר, כבחורה קלה דעת ומופקרת, כמי שהיא עוד אחת ברשימת כיבושיו של גנץ, כמובן ללא כל בירור עמה, ללא הכרות איתה ובלי שיש בדברים ולו קורטוב אמת".
לאחר פסק הדין נמסר מטעמו של יאיר נתניהו: "אותו עורך דין ואותה השיטה. מדובר בהחלטה שמתקבלת באופן אוטומטי במקרים שבהם לא מוגש כתב הגנה תוך 60 ימים. מעולם לא הוגש ליאיר כתב תביעה ולכן גם לא הוגש כתב הגנה ובכוונת יאיר לערער על ההחלטה. לא רק שדינה של התביעה ההזויה הזאת להימחק, אלא שיאיר מתכוון להגיש תביעה משלו נגד אביה של כשדי על פוסט מכפיש ומלא דיבה שפרסם עליו".