2 צפייה בגלריה
השבעת הממשלה
השבעת הממשלה
פנינה תמנו שטה
(צילום: ערוץ הכנסת)
שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה הודיעה אמש (ראשון) כי נדבקה בנגיף הקורונה. תמנו שטה עידכנה את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, על כך שבבדיקת קורונה שביצעה - נמצאה חיובית. היא כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בסוף השבוע לא חשתי בטוב, על כן בבוקר נבדקתי בדיקת קורנה ונמצאתי חיובית לנגיף. משרד הבריאות מבצע כעת את החקירות האפדימיולוגיות כדי לעדכן בהנחיות את כל מי שהיה בסביבתי".
השרה שהתה בכנסת לאחרונה ביום רביעי האחרון ובשישי בבוקר נפגשה עם כל חברי גוש כחול לבן. בתום החקירות האפידמיולוגיות שנערכו לחברי הסיעה נכנסו לבידוד השרים אבי ניסנקורן ואסף זמיר וח"כ תהלה פרידמן.
ניסנקורן הודיע כבר אמש כי ייכנס לבידוד לאחר ששהה בקרבתה: "השר ימשיך בעבודתו השוטפת, בסיוע אמצעים טכנולוגיים שיותקנו בביתו". גם חברת הכנסת איילת שקד הודיעה כי תיכנס לבידוד לאחר שנפגשה עם תמנו שטה ביום רביעי.
2 צפייה בגלריה
כחול לבן
כחול לבן
חברי הכנסת של כחול לבן, וביניהם תמנו שטה, בפגישתם ביום שישי
לאחר ההודעה, דרש חבר הכנסת מיקי לוי (יש עתיד) להוציא את חברי הכנסת של כחול לבן מהדיון בוועדת הכספים, זאת מחשש שנדבקו מתמנו שטה. לוי פנה למ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ יצחק פינדרוס: "אני מבקש להוציא אותם, שישתתפו בדיון באמצעות זום. השרה תמנו שטה נדבקה והם מסכנים את כולנו".
ח"כ אחמד טיבי שנכח בדיון עקץ את לוי: "זו אינה הבעיה הבריאותית היחידה שיש בכנסת". פינדרוס סירב לבקשה ואמר כי "יש יו"ר כנסת, יש משמר כנסת, תפנה אליהם".
תמנו שטה היא אינה הראשונה במשכן שנדבקה בנגיף. בתחילת החודש אובחן השר לענייני ירושלים ומורשת, רפי פרץ, כחולה קורונה ולפניו אובחן גם שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן.
פורסם לראשונה: 22:00, 23.08.20