3 צפייה בגלריה
ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ניר מוזס שלום. התמונה לקוחה מקמפיין חברתי שעלה השבוע בתזמון סמלי נגד אונס ילדים ברחבי העולם: "צבא העם נגד התעללות בילדים"
"מרשי לא יכול היה למנוע מ-30 אנשים לשכב איתה. הוא פחד מהם", טוענת עורכת דינו של אחד מהאשפה האנושית שאנסה ילדה בת 16 באילת. שמתם לב שדבר ראשון האנסים מצטיידים בעורכי דין, עדיף נשים? שמתם לב שהאנסים האלה תמיד טוענים שהקורבן "לא התנגדה"? ש"היא זרמה"? ש"היא לא ביקשה מהם להפסיק"?
נסו לדמיין את הערב שעבר על נערה אומללה שנאנסה בידי עשרות גברים במלון האילתי. נקרא לה, לצורך הטור, רותם. ותחשבו שמדובר בנערה בת 16 שאתם מכירים. חברה שלכם, אחות שלכם, הבת שלכם.
רותם בסך הכול רצתה לבלות קצת באילת, סוויט סיקסטין, חופש גדול, רגע לפני החזרה לבית ספר. לקחה תיק גב, דחסה לתוכו בגד ים ושמלה וכלי רחצה, אמרה ביי ביי להורים ויצאה לדרך עם חברה מהכיתה.
שתי נערות - הן לא הסתירו את גילן, הן נראות כפי גילן, הן לא פיתו אף אחד, וכל "פשען" היה שהן שתו. אם תשאלו אותי – גרמו להן לשתות, בכוונה, הרבה הרבה יותר מדי. ואז, כשהיא מחוקה מאלכוהול, אחד הנבלות שבילה איתן "מתנדב לעזור לה". הוא מלווה את הצעירות לחדרן.
וגם אם רותם, האבודה בין אדי האלכהול "ביקשה" ממנו לעלות איתן לחדר, הוא היה צריך לסרב להיכנס. הן הרי יכולות להיות האחיות הקטנות שלו, והן לא בפוקוס, ומעורפלות מהשתייה שהגירו לתוכן. כאן היית צריך לעצור, אדוני החלאה, להגיד לילה טוב ולהסתלק. אבל החלטת לקרוא לחברים שלך לבוא ו"לחגוג עליה".
וזהו. ריסקת לה את החיים, הרסת לה את העתיד.
ואיזה כיף לנו הגברים. הילדה מחוקת אלכוהול, אז אפשר לעשות בה כל מה שבראש שלנו. כנסו חברים, אחד אחד, לא לדחוף, כל הלילה לפנינו. והסדין שלה הולך ומיטנף, והם עומדים שם בתור, חרמנים, מריצים בדיחות.
גברים? ממש לא.
חלאות אדם? ממש כן.
עלובי נפש, זיהומים מהלכים. רפש. סחי.
והלילה נמשך. והילדה המסכנה, שהייתה לבובת סמרטוטים בידיך ובידי שאר המניאקים חבריך, נזרקת מיד ליד. היא מוטלת שם במיטה, מטושטשת וחסרת אונים. לו היית רואה את אחותך הקטנה נאנסת בידי חלאות אדם, היית יורה בהם. כראוי להם. זה מה שאני הייתי עושה לו יכולתי. אבל לכל הפחות, הכי בסיסי ומתבקש: להזעיק את המשטרה.
"מה את רוצה?", תאמר המפלצת התורנית, "היא שיתפה איתנו פעולה". כן, ברור שהיא רצתה את זה, כל ילדה בת 16 מייחלת ש-30 חלאות יאנסו אותה, איזו שאלה.
ואני כבר רואה אתכם רצים לקנות כיפות גדולות למופע המתחסד בבית המשפט. ובטח תבקשו מתישהו שיכניסו לכם סידור תפילה לבית המעצר. אבל אני ממליצה לכם לא להתבלבל. תפילה לא תעזור לכם ואם אלוהים היה ממשות פיזית, הוא היה שורף כל אחד ואחד מכם בחרון אפו; רותח שחלאות אדם כמוכם נושאים את שמו לשווא.
ותיכף המשפחות שלכם יתגייסו לקמפיין תקשורת ונשמע על "בני טובים" שרק סטו מעט מדרך הישר. ועוד מעט קט תתחילו לנהל מסע השמצות ברשתות החברתיות על בת ה-16. סיפור קפריסין המתועב חוזר על עצמו שנית. אותו זן מחליא של מניאקים. ואפילו גרוע ממנו. 30 המתועבים. חלאות. אני מאחלת לכם להירקב שנים רבות בכלא. כולנו יודעים מה גורלם של אנסי ילדים בכלא.
רותם יקירתי, אם את או הוריך קוראים את הטור הזה, דעו שכולנו כאן איתך ובשבילך. כל תמיכה, כל עצה, כל מה שיעזור.
מעוניינים להציע טור לערוץ הדעות של ynet? שלחו לנו ynetopinion@gmail.com