ריקרדו זולקוביץ, אביה של יולי שמתה ממנת יתר של כדורים, פנה היום בכאב (רביעי) להורים אחרים, ואמר באולפן ynet: "אל תירדמו, דברו עם הילדים והילדות. לכו למשטרה ולרווחה כדי לטפל בעניין, גם 10 פעמים אם צריך. אל תזניחו כי אחר כך יהיה יותר גרוע. הילדים האלה צריכים עזרה".
האב התייחס להקלטה שהגיעה אתמול לידי ynet, שבה בתו נשמעת מספרת לחברה בין היתר כי בן זוגה החשוד בהריגתה בקלות דעת, איליה שקון, "השתגע מהסמים והרביץ", ואמר: "ידעתי את הדברים בתוכי, כן, אבל לא יכולתי לעשות שום דבר. היא לא אמרה לי את זה, אבל ידעתי שהוא מנצל אותה. לא ידעתי שהוא מרביץ לה".
3 צפייה בגלריה
הארכת מעצר לאיליה שקון אשר חשוד שסיפק סמים לבת זוגו יולי זולקוביץ אשר מצאה את מותה בדירתם
הארכת מעצר לאיליה שקון אשר חשוד שסיפק סמים לבת זוגו יולי זולקוביץ אשר מצאה את מותה בדירתם
(צילום: עמית הובר)
נזכיר כי בהקלטה יולי אמרה לחברה, שמאז ניתקה עמה קשר, כי "נעלמתי מכולם כי הוא גרם לי לעשות סמים בגיל 16 כשהוא פגש ילדה חמודה. הוא השתגע מהסמים, הוא הרביץ לי. הוא מחק קעקוע עם השם שלי והוא אידיוט. הוא שומע קולות בראש".
- יולי סיפרה שהיא התחילה לקחת סמים בגיל 16, לא יכולתם לקחת אותה הביתה? להציל אותה? "לא, שום דבר. גם כשהיא אושפזה במרכז הגמילה, ברגע שהוא התקשר אליה הוא בלבל אותה. הוא היה יותר חזק ממני, הרבה יותר חזק"
האב סיפר על ניסיונות ההפרדה בין הזוג: "ניסינו לדבר, ניסינו להפריד, אבל זה היה קשה, קשה, קשה. ברגע שהוא נכנס לעניין הוא היה הורס לי את כל העבודה, את מה שעשיתי, תוך כמה ימים".
3 צפייה בגלריה
משפחת זולקוביץ בבית המשפט
משפחת זולקוביץ בבית המשפט
משפחת זולקוביץ בבית המשפט
(צילום: איתי בלומנטל )
3 צפייה בגלריה
יולי זולקוביץ' ז"ל ואביה ריקרדו בילדותה
יולי זולקוביץ' ז"ל ואביה ריקרדו בילדותה
יולי עם אביה בילדותה
(באדיבות המשפחה)
- איך היה לראות אותו בבית המשפט, מתכחש למעשים שלו ובעצם מאשים אתכם? "אני לא יודע אם הוא מאשים אותי או לא, אני לא שמעתי את זה, אבל מה אפשר לצפות ממנו? הוא רוצה להגן על עצמו. בבית משפט עם עורך הדין שלו הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל הראיות עומדות בשטח. הוא יכול לדבר מפה עד מחר, יש לנו הרבה עדויות ותכתובות וסרטים, למשטרה יש את כל החומרים ואת כל מה שצריך".
אתמול הוארך מעצרו של שקון בשישה ימים נוספים, בפעם השלישית. בדיון קודם חשפה המשטרה כי הוא צילם את יולי מחרחרת לאחר שצרכה סמים. בפתח הדיון שנערך אתמול אמר נציג המשטרה יוני הירשהורן כי עדיין לא התקבלה חוות דעת של בדיקת הגופה - ועדיין לא ידוע מתי היא תתקבל.
"מדובר בזוג צעירים שנהג להשתמש בכדורים כאלה ואחרים בצוותא, ומי שסיפק אותם הוא החשוד", אמר הנציג, "החשוד אמר שביום פטירת המנוחה הוא התעורר לקראת השעה 11:00 בצהריים, ואז צילם אותה מחרחרת בשנתה".
יולי נמצאה במצב אנוש בדירתה ברחוב הרב קוק בתל אביב בשבוע שעבר. שכן שניסה ליצור איתה קשר הביט דרך התריסים וראה אותה שרועה על הרצפה, הזעיק את מד"א והמשטרה. בהמשך נקבע מותה בבית החולים. בן הזוג שקון נעצר כעבור כמה ימים.