1 צפייה בגלריה
יובל כרמי
יובל כרמי
יובל כרמי
(מתוך פייסבוק)
יובל כרמי, הפסיכולוג החשוד שביצע עבירות מין במטופלות, שוחרר היום (שלישי) למעצר בית בתנאים מגבילים עד ל-23 בפברואר ב-12:00 בהסכמת הצדדים. כך קבע בית משפט השלום בירושלים. במהלך שהייתו במעצר הבית יתקיים הליך השימוע בטרם הגשת כתב האישום נגדו.
כרמי (66), תושב ירושלים, נעצר לפני כשבועיים בחשד שביצע עבירות מין במטופלת צעירה בשנות ה-20 לחייה. הוא חשוד באינוס ובמעשה מגונה תוך ניצול יחסי מטפל-מטופל, כמו גם בגידול, ייבוא וסחר בקנאביס. כרמי מטפל בקופת חולים כללית ובקליניקה פרטית בעיר במשך שנים רבות.
המטופלת הגיעה למשטרה בליווי נציגה מהמרכז לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, וסיפרה על פגיעות מיניות חמורות שחוותה מצדו, בזמן שטופלה אצלו לאחר שעברה אירוע טראגי, שבעקבותיו חוותה "ניתוקים דיסוציאטיביים" במהלך אקטים מיניים.

על-פי החשד, כרמי ניצל את הידע שלו אודות אותם ניתוקים וביצע בצעירה עבירות מין חמורות. בחקירתו טען כי "נסחף לסיטואציה עם המטופלת וחשב שמדובר ברומן".
בנוסף, כפי שצוין, הוא גם חשוד כי סחר בקנאביס וכי שלח את המתלוננת להעביר סמים למטופלת אחרת, מבלי שהיה לה אישור רפואי לכך, ובתמורה קיבל 150 שקלים.
עוד עלה מהחקירה כי החשוד מעל בתפקידו וצילם תיקים של מטופלים אחרים. מאז מעצרו וטרם פרסום שמו הגיעו שתי נשים נוספות למשטרה והגישו תלונה על עבירות נוספות שעל-פי החשד ביצע בהן בעת שהיו בטיפולו.
עו"ד יהודה שושן, סנגורו של כרמי, אמר לאחר שחרורו של מרשו למעצר בית: "הפרקליטות שמעה את צעקת מרשי שהיחסים עם המתלוננת נעשו בהסכמה ולכן החליטה לשחררו למעצר בית. ניסיון השחרת מרשי בתקשורת ע"י גופים בעלי אינטרסים על מנת לייצר אמפתיה לא תואיל. ההקלטה שבידינו וחומרים נוספים שיוצגו בהמשך לא מותירים ספק שהכל נעשה בהסכמה".