3 צפייה בגלריה
מודעת האבל לשי לי ווסטלנד
מודעת האבל לשי לי ווסטלנד
שילי ווסטלנד
בקיבוץ ניר עוז שבמועצה האזורית אשכול בעוטף עזה קיבלו בלב כבד את הבשורה על מותה של שילי ווסטלנד, הצוערת המבטיחה שהתמוטטה בתחילת השבוע בבה"ד 1 ונפטרה שלשום (חמישי) אחרי שנאבקו על חייה בבית החולים.
ווסטלנד למדה בבית הספר הטכני בבאר שבע, המשיכה את דרכה בחיל האוויר והייתה בשיאו של קורס קציני המטה במגמת נחשון. "חיילת מהממת, מוכשרת, חכמה, אצילית", תיארה אותה הערב אמש רננה יעקב, דוברת הקיבוץ שעד היום לא שכל אף אחד מבניו או בנותיו בשורות הצבא. "זה אובדן עצום, כאב עצום. הקיבוץ המום מלכתה", הוסיפה יעקב ואמרה כי "שי לי הייתה ילדה באמת מוכשרת. כל מה שהיא נגעה בו היא עשתה בצורה מצטיינת. היא הייתה רוכבת מצטיינת וחיילת מצטיינת שסיימה את חייה בנסיבות טרגיות".

אמה של שילי, יפעת, כתבה לבתה: "שי לי ילדה אהובה שלי. יש לי חור בלב בצורה שלך. לא מעכלת שאת לא איתנו. את עוד מעט בת 22 ואהבת סוסים יותר מהכול. הצלחת בחייך הקצרים להביא כל כך הרבה אנשים שאוהבים אותך. היית מגנט. זה לא נתפס, רוצה להתעורר מחלום הבלהות הזה. אתגעגע לחוש ההומור שלך, לציניות, לצחוק, לריח הבושם ולהיות נהג הבוס שלך. נוחי על משכבך בשלום, אוהבת אותך לעולמים, אמא
בקיבוץ מסרו כי צה"ל מסייע רבות בהקמת החלקה הצבאית בבית העלמין המקומי לקראת ההלוויה שתיערך ביום ראשון בשעה 18:00. "הקיבוץ עוטף את המשפחה ככל יכולתו. אנחנו מקווים שלא יקרו עוד מקרים כאלה לאף אחד אף פעם, אבל אסונות קורים וזה אסון גדול. יהי זכרה ברוך".
3 צפייה בגלריה
טקס סיום קורס קצינים קרביים בבה"ד 1
טקס סיום קורס קצינים קרביים בבה"ד 1
טקס סיום בבה"ד 1
(צילום: בראל אפרים)
שלשום אירעה טרגדיה נוספת בצה"ל, כשאל"מ שרון אסמן, שמונה ביום שני האחרון לפקד על חטיבת הנח"ל, התמוטט באימון כושר בבסיס ונפטר כעבור זמן קצר. הרמטכ"ל אביב כוכבי שנאם שלשום בטקס סיום קורס קצינים קרביים נפרד ממנו ואמר כי "נדהמנו כשקיבלנו את הבשורה. שרון היה לוחם שהצטיין לאורך כל תפקידיו. משימתי, אוהב אדם, קצין וג'נטלמן".
כוכבי הוסיף: "אני מכיר את שרון שנים רבות, לא במקרה מינינו אותו למפקד הנח"ל. הוא גילם את 'ממני תראו וכך תעשו'. אנו כואבים את לכתו ושולח מכאן תנחומים לשרון רעייתו, אלכס ואמה ילדיו, להוריו ובני המשפחה. צה"ל חייב קצינים מצטיינים כמו שרון". אסמן יובא למנוחות ביום ראשון בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בקריית שאול.
פורסם לראשונה: 22:05, 02.07.21