4 צפייה בגלריה
המקום שבו נמצא הגבר
המקום שבו נמצא הגבר
המקום שבו נמצאה גופתו של בדווי
עלי בדווי, תושב כפר קאסם כבן 30, נמצא הלילה (ה') ללא רוח חיים בכביש 557, סמוך למחסום תאנים שבשרון. על גופו נמצאו סימני ירי. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. המשטרה חוקרת חשד לרצח כמו גם כיוונים נוספים.
4 צפייה בגלריה
עלי בדווי
עלי בדווי
המשטרה חוקרת חשד לרצח. עלי בדווי
גופתו של בדווי נמצאה כמה שעות לאחר שנמר סלימאן, בן 46, נורה למוות במוסך שבבעלותו ביישוב ריינה שבגליל. החשודים, רעולי פנים, נמלטו מהמקום. גבר נוסף, בן 53, נפצע מהירי באורח בינוני ופונה לבית חולים. הרקע לירי טרם התברר.
תושבי ריינה סיפרו כי סלימאן "היה אדם מוכר. תמיד נתן שירות טוב לאנשים וכיבד את כולם. הגענו למצב שרוצחים אנשים בלי שיגלו מה הרקע לכך".

4 צפייה בגלריה
נמר סלימאן שנהרג בכפר ריינה
נמר סלימאן שנהרג בכפר ריינה
"חיי אדם חייבים לבוא לפני פוליטיקה". נמר סלימאן
סלימאן הוא האדם ה-105 שנרצח בחברה הערבית מתחילת השנה. לפני שבועיים נרצחו בריינה אישה בת 73 ובנה בן ה-39 במסע יריות. בן משפחה נוסף נפצע קשה.
בעקבות הרצח אמש, עמותת יוזמות אברהם מסרה כי "עכשיו כבר אין ספק - שנת 2020 היא השנה שבה האלימות והפשיעה היכו בחברה הערבית יותר מאי-פעם". לדברי העמותה, "האזרחים הערבים משלמים בחייהם על חוסר היציבות במערכת הפוליטית.
"יותר מחודש עבר מאז שראש הממשלה הצהיר כי יביא בתוך שבועיים את התוכנית הממשלתית למיגור הפשיעה בחברה הערבית להחלטת ממשלה – אבל שום דבר לא קורה. חיי אדם חייבים לבוא לפני פוליטיקה".