ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הבוקר (ד') כי החליט למנות את יאיר פינס לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. בתפקידו הנוכחי מכהן פינס בן ה-41 כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. המינוי יובא בקרוב לאישור הממשלה. איתי הרשקוביץ ימונה לראש לשכתו של בנט.
"פינס הוא אדם מוכשר וערכי עם ניסיון רב שנים במגזר הציבורי", ציין בנט, "אני בטוח שהוא ימלא את תפקידו במקצועיות המאפיינת אותו על הצד הטוב ביותר".
4 צפייה בגלריה
יאיר פינס מנכ"ל משרד ראש הממשלה
יאיר פינס מנכ"ל משרד ראש הממשלה
יאיר פינה. ימונה למנכ"ל משרד ראש הממשלה
(צילום: משרד הבינוי והשיכון)
פינס החל דרכו באגף התקציבים שבמשרד האוצר, שם שימש בין היתר כסגן הממונה על התקציבים. בהמשך שימש כמשנה למנהל רשות מקרקעי ישראל. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, ותואר שני במשפטים, שניהם מאוניברסיטת בר אילן.
בשנת 2019 יצא לשליחות באוניברסיטת "הרווארד" בארה"ב, שם כיהן כעמית מחקר בבית הספר קנדי למדיניות ציבורית במרכז לממשל ועסקים.
במקביל, איתי הרשקוביץ (40) נכנס היום לתפקידו כראש לשכת ראש הממשלה. הרשקוביץ, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל, שימש כראש מטה שר הביטחון בעת כהונתו של בנט כשר הביטחון.

4 צפייה בגלריה
טל גן צבי
טל גן צבי
ימונה לראש הסגל. טל גן צבי
(צילום: יוסי לזרוף)
4 צפייה בגלריה
שמרית מאיר
שמרית מאיר
היועצת המדינית. שמרית מאיר
4 צפייה בגלריה
מתן סידי
מתן סידי
דובר רה"מ החדש, מתן סידי
בשבוע שעבר הודיע בנט על שורה של מינויים. בין היתר, בראש הסגל של ראש הממשלה יעמוד טל גן צבי - המלווה את בנט מאז כניסתו לפוליטיקה ואף שימש כראש לשכתו במשרד הכלכלה וכראש המטה שלו במשרד החינוך. הוא נחשב לאיש אמונו הקרוב ביותר, והוא זה שניהל את המשא ומתן הקואליציוני מטעם ימינה.

לתפקיד היועצת המדינית לראש הממשלה מונתה לראשונה אישה - שמרית מאיר. בין היתר היא שימשה כפרשנית בנושאים מדיניים-ביטחוניים בכמה כלי תקשורת, ובהם "ידיעות אחרונות" וגלי צה"ל, וכיהנה עד לאחרונה כמנכ"ל הארגון לינק שעסק במיזמי תקשורת בעולם הערבי.
לתפקיד דובר ראש הממשלה מונה יועץ התקשורת מתן סידי. הוא רק בן 25, אך שימש כדובר שר החינוך וכדובר שר הביטחון בעת כהונת בנט במשרדים אלו. לאחר מכן ייעץ למבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, ובבחירות האחרונות עמד בראש צוות התקשורת של קמפיין ימינה.
פורסם לראשונה: 09:39, 23.06.21