4 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה אמש (שני) רב מוכר מהדרום, תושב הנגב המערבי, בחשד לעבירות מין ולניסיון שיבוש חקירה. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו. לפי החשד, הרב פגע במתלוננות שהגיעו אליו לייעוץ.
החקירה נפתחה בעקבות תלונות שהוגשו על ידי שתי נשים שנפגשו איתו. הרב זומן לחקירה בתחנת המשטרה בבאר שבע, שם עומת עם המתלוננות והוחלט לעצור אותו. עוזרו נחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה ונעצר גם הוא. סנגורו של הרב, עו"ד ציון אמיר, אמר כי הוא מבקש שלא להיכנס לפרטי החקירה. "הרב מצוי כעת בחקירה", מסר.
4 צפייה בגלריה
התכתבות המתלוננת עם בתה
התכתבות המתלוננת עם בתה
ההתכתבות של אחת המתלוננות
(צילום: shutterstock)
עורכת הדין סוזי עוזסיני ארניה שמייצגת את המתלוננות אמרה כי "אני מברכת על כך שמשטרת ישראל פועלת במלוא הרצינות וחוקרת את הפרשה המדאיגה בעניינו של הרב המוכר לעמקה. המתלוננות משתפות פעולה באופן מלא עם גורמי החקירה במטרה להוציא את האמת לאור".
המתלוננת הראשונה נגד הרב היא רופאה מאזור הדרום שהגישה תלונה ביום חמישי במשטרת אשקלון בטענה שביצע בה מעשים מגונים בעת שהגיעה אליו לביקור.
4 צפייה בגלריה
המתלוננת
המתלוננת
המתלוננות בליווי הסנגורית עוזסיני ארניה
(צילום: הרצל יוסף )
הרופאה האמינה ברב ובברכות שהוא מעניק ואף ביקרה אצלו בעבר מספר פעמים יחד עם בעלה. בביקור האחרון, לפני כחודשיים, הגיעה לבקש ברכה וסגולה לפרנסה טובה ולבריאות.
לדבריה, בשלב מסוים, הרב טען שהוא רואה דברים באזור החזה שלה וביקש ממנה לפשוט את חולצתה ולהסיר את חזייתה ולאחר מכן החל לגעת בה. מקורביה סיפרו כי באותם רגעים חשה השפלה קשה והייתה ממש בהלם.
יום לאחר הגשת תלונתה של הרופאה, אישה נוספת, בשנות ה-40 לחייה, התלוננה נגד הרב. היא טענה כי הגיעה לקבל ייעוץ, ובשלב מסוים ביקש ממנה הרב לחשוף בפניו את החזה שלה ולהרים את חולצתה, בנימוק שהוא "צריך לראות את כל השכבות ושהכול בסדר".