בית המשפט האריך בצהריים (יום ה') בחמישה ימים את מעצרו של אביעד משה, החשוד שאיים על גרושתו שירה איסקוב שאותה ניסה לרצוח לפי כתב האישום. אביעד משה עצור עד תום ההליכים בבית הסוהר אוהלי קידר לקראת הכרעת הדין בעניינו.
נציג המשטרה אמר בדיון בבית משפט השלום בבאר שבע כי משה חשוד שאיים לפגוע בגרושתו מתוך כותלי בית הסוהר, בעת ביקור משפחות שהיה אצלו. "נראה כי החליט לשבש את אורחות חייה". משה נחקר בתחנת דימונה אך הכחיש את המיוחס לו.
1 צפייה בגלריה
אביעד משה, שירה איסקוב
אביעד משה, שירה איסקוב
אביעד משה ושירה איסקוב
משה נעצר לאחר שאיש שב"ס דיווח ששמע שיחה בינו ובין הוריו בזמן ביקור במעצר. לפי החשד, משה אמר שימצא דרך לאיים על איסקוב כדי להפחיד אותה או לפגוע בה באמצעות עבריין אחר הנמצא בכלא, המקושר לארגונו של שלום דומרני. גם הוריו של משה צפויים להיחקר, לאחר שהסוהר דיווח שגידפו את איסקוב.
מאחר שטרם הורשע בניסיון הרצח של איסקוב, עצור משה במתקן "אוהלי קידר" בדרום, שבו כמה אגפים, אחד מהם הוא של עצורים עד תום ההליכים. עד עתה הוא נחשב לעצור מן המניין, ושהה בתא עם עצורים קבועים, סוהרים קבועים ואפילו נהנה מכמה הטבות כגון קנטינה, ציוד אישי בתא ועוד. כעת הוא יועבר לאגף של "עצורי ימים", שם התנאים קשים יותר. תחנת דימונה, שהייתה אמונה על חקירת ניסיון הרצח, היא זאת שתוביל את החקירה ומשה נחקר בתחנה.
על פי כתב האישום נגדו, משה ניסה לרצוח את איסקוב בביתם במצפה רמון בראש השנה האחרון. במשך עשר דקות עד רבע שעה הוא הלם בה באמצעות מערוך שבו השתמשה להכנת חלות, חנק אותה ודקר אותה כ-20 דקירות עם סכין מטבח משוננת. הוא חסם בגופו את הדלת, התעלם מזעקותיה, מזעקות בנם התינוק, הוריה והשכנים. בזמן הזה גם לקח פסק זמן בין תקיפה לתקיפה כדי לנהל שיח עם שכניהם. בתקופה שאחרי מעצרו סירב משה לתת לאיסקוב גט, ורק אחרי דיונים בבית הדין הרבני, ותקופה בצינוק במהלך מעצרו, הסכים להתגרש ממנה.