"חשבתי שאני לא אצא מזה בחיים. ראיתי מטר של בלוקים שנופל עלי. פתחתי את הדלת וחטפתי בלוקים על הפרצוף מטווח אפס. אמרתי שאני צריך להגיע כמה שיותר מהר לכיוון הבית של אמא שלי, ככה יצילו אותי", כך, ממיטתו במחלקה כירורגית ב' במרכז הרפואי גליל בנהריה, שחזר בצהריים (חמישי) מור ג'נשווילי את הלינץ' שביצעו בו אמש עשרות, אם לא מאות ערבים משולהבים ברחובות שכונת וולפסון בעכו. לאחר שהותקף קשות ונחלץ בעור שיניו, הציתו המתפרעים את רכבו.
ג'נשווילי אמר: "אתמול סמוך לשעה 21:00 הגעתי לבית אמי, כמו שאני רגיל. באזור התגודדו מאות ערבים, כשהם ראו רכב עם דגל ישראל הם פשוט רגמו את הרכב שלי באבנים. איבדתי שליטה על הרכב ויצאתי ממנו, ואז התחיל הלינץ'. סכינים, עצים שהושלכו עלי, בלוק ועוד. כמו שאתם רואים אני סובל מחתכים, שבר באף ובעצמות לחיים, חבורות וחתכים בכל הגוף. חשבתי שלא אצא מזה בחיים".
1 צפייה בגלריה
מור ג'נשווילי, שהותקף בלינץ' בעכו, בבית החולים
מור ג'נשווילי, שהותקף בלינץ' בעכו, בבית החולים
מור ג'נשווילי: "חשבתי שלא אצא בחיים"
"רצתי במהירות לכיוון הבית של אמא שלי כאשר ההמון רודף אחרי וזורק חפצים ובועט בי. נפלתי והתחילו לדקור אותי. יש שכנים טובים ששמעו את הבלגן שהיה והם הצליחו לחלץ אותי ולשמור עלי", הוא משחזר.
מוקדם יותר היום התראיין אחיו, אלרועי, וסיפר כיצד שוחח עמו בטלפון ברגעי התקיפה, ושמע קריאות 'איטבח אל יהוד' של ההמון. הוא סיפר כי מי שהציל את אחיו היו השכנים הערבים של אמו, המתגוררת בשכונת וולפסון המעורבת.
בשל אובדן השליטה על הרכב, נדרס אחד מהתוקפים ופונה גם הוא למרכז הרפואי גליל בנהריה. המשטרה עדיין לא עצרה את החשודים במעשה, וגם לא במעשה הלינץ' שהיה מוקדם יותר באותו ערב, ובו נפצע קשה אלעד ברזילי (37). המשטרה עצרה במהלך אירועי הלילה במחוז חוף 85 בני אדם שהיו מעורבים בהתפרעויות ובאירועי אלימות. בסופו של דבר הובאו לבית המשפט להארכת מעצר 45 מהם.