2 צפייה בגלריה
יעקב אביטן זאב אלקין אורלי לוי
יעקב אביטן זאב אלקין אורלי לוי
אביטן, אלקין ולוי אבקסיס
(צילום: יעקב כהן, אלכס קולמויסקי, אבי מועלם)
השרים יעקב אביטן ואורלי לוי אבקסיס נדרשו להיכנס לבידוד אחרי ששהו ליד השר רפי פרץ שחלה בקורונה. אמש נכנסו לבידוד השר זאב אלקין ומפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, שנפגשו עם פרץ בימים האחרונים. מדוברות הכנסת נמסר כי בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה על ידי משרד הבריאות, ייכנסו לבידוד גם כמה מיועציהם של השרים.
נציגי משרד הבריאות פנו לשרים וליועצים ועדכנו אותם בפרטי החקירה. במקביל עודכן גם קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף. השרים והיועצים ישהו בבידוד ביתי עד יום ראשון הבא, 9 באוגוסט.
2 צפייה בגלריה
שר החינוך רפי פרץ
שר החינוך רפי פרץ
בבידוד מיום חמישי. פרץ
(צילום: רויטרס)
פרץ הוא השר השני בממשלה שחלה בקורונה. קדם לו יעקב ליצמן שחלה בקורונה כשכיהן כשר הבריאות בממשלה הקודמת. מהכנסת נמסר כי גם ליצמן נפגש עם פרץ בימים האחרונים, אך על פי הוראות משרד הבריאות, אינו נדרש בבידוד משום שכבר חלה בנגיף.
פרץ הודיע אמש כי אובחן כחולה קורונה. רק ביום חמישי האחרון נכנס פרץ לבידוד לאחר שהתברר שמנכ"ל משרדו אבי כהן חלה.
ביום שישי נחשף ב"ידיעות אחרונות" כי כהן לא חש בטוב כמה ימים אך המשיך להגיע למשרד. פרץ ואנשי צוותו שבאו במגע עימו נכנסו מיד לבידוד עד להשלמת החקירה האפידמיולוגית וביום שישי עבר פרץ בדיקת קורונה.
אתמול הודיעה הכנסת כי חברי הכנסת אבי דיכטר ואסנת מארק וכן השר אלי כהן נדרשים להיכנס לבידוד ביתי. זאת לאחר שגם הם נחשפו לחולה קורונה בכנסת ביום שני שעבר.