1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה אתמול (רביעי) מנהל גן ילדים פרטי ברחובות ומטפלת בגן, בחשד להזנחה ופגיעה בתינוק בן שבעה חודשים. החשודים הובאו היום (חמישי) לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בסיומו הוארך מעצרם בארבעה ימים והחקירה בעניינם נמשכת.
החקירה נפתחה בעקבות חשד של אבי התינוק ולפיו הוא נפגע בגן. הוא נלקח לבית החולים לאחר שאיבד את הכרתו, אולם תחילה ההורים לא חשו בדבר. כעבור כמה ימים העריך האב כי מצבו של הילד הידרדר בעקבות פגיעה מסוימת בגן, ולאחר גביית עדויות עלה חשד כי צוות הגן ידע על אירוע שבו היה מעורב התינוק ולא דיווח, ועל כן הוחלט לעצור אותם.
צו איסור פורסם הוטל על כל פרט מפרטי החקירה ועל כל פרט העלול לזהות את החשודים.
בשבוע שעבר נשלחו מכתבי זימון לשימוע לפני העמדה לדין לבעלת גן "טולי" ברמלה, ליטל ברסי ולבן זוגה. צוות הסייעות בגן נאשם באלימות כלפי הפעוטות, אך השניים טענו כי לא ידעו על המתרחש. לפי החשד, מיוחסת להם תקיפת קטין על ידי אחראי והפרת חובת הדיווח. בתום השימוע תחליט הפרקליטות אם להעמיד אותם לדין ובאילו עבירות.
באוגוסט הוגש כתב אישום נגד ארבע סייעות בגן בגין התעללות בפעוטות. הסייעות רוחמה סעד (37), נירית שוויד (46), ננה (חני) צאצאשווילי (50) ואורלי שרגני (37) נאשמות בריבוי עבירות של התעללות בקטין ותקיפת קטין על ידי אחראי.
בתחילת החודש נערך דיון בעניינה של לובה קזקביץ' (63), גננת מרמת גן החשודה בהתעללות בפעוטות ב"משפחתון של לובה" ברמת גן. הורים לילדים במשפחתון הגיעו לדיון בבית משפט השלום בתל אביב והביעו את זעמם על התנהלותה. נוסף להתעללות חשודה בעלת המשפחתון גם בשיבוש חקירה לאחר שהזמינה בעל מקצוע למחוק את צילומי האבטחה ממצלמות הגן.