שני צעירים וצעירה פלסטינים נהרגו הערב (שבת) ונהגת ישראלית נפצעה באורח קשה בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 505, סמוך להתנחלות מגדלים שבשומרון.
2 צפייה בגלריה
תאונה בכביש 505
תאונה בכביש 505
הנהגת הישראלית פונתה לבית החולים במסוק. זירת התאונה בשומרון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 19:15. מהחקירה הראשונית עולה כי התאונה התרחשה לאחר שאחד מכלי הרכב סטה מנתיבו והתנגש חזיתית ברכב אחר. שני כלי הרכב התהפכו. צוותי מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותם של שלושה מהנוסעים ברכב הפלסטיני.
הנהגת הישראלית פונתה במסוק צבאי לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה במצב קשה. היא סובלת מחבלה רב-מערכתית ומורדמת ומונשמת. נוסע נוסף ברכב הפלסטיני נפצע באורח בינוני ופונה על ידי הסהר האדום לשטח הרשות הפלסטינית.
2 צפייה בגלריה
תאונה בכביש 505
תאונה בכביש 505
כלי הרכב התהפכו. אחת המכוניות בתאונה בשומרון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
במהלך השבת, שני בני אדם נהרגו ושניים נוספים נפצעו קשה בתאונות דרכים בכבישי הארץ. רוכב אופנוע כבן 20 נהרג אמש בהתנגשות ברכב בכביש 805, בין דיר חנא לעראבה שבגליל התחתון. רוכב אחר, גם הוא בשנות ה-20 לחייו, נפצע קשה.
בתל אביב נהרגה הלילה אישה בשנות ה-30 לחייה, ככל הנראה אזרחית זרה, שרכבה על אופניים חשמליים ונפגעה ממונית ברחוב הרכבת פינת סלומון. במקביל, רוכב אופנוע בשנות ה-50 לחייו החליק בכביש 531 סמוך למחלף סוקולוב שבין כפר סבא להוד השרון ונפצע באורח קשה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.
בכבישי יהודה ושומרון, שבעה בני אדם נהרגו מאז יום שישי שעבר. ביום שישי לפני כשבוע נהרגו שני בני אדם בתאונה בצומת עופר בכביש 443. ביום שני לאחר מכן נהרג צעיר נוסף בתאונה בכביש 90 סמוך לעוג'ה ואתמול נהרג אדם בתאונה ליד ההתנחלות כרמי צור בכביש 60.
טפסר שיקו בר דב, מפקד מחוז יו"ש בכיבוי והצלה, אמר כי "בשבוע האחרון חלה עלייה במספר תאונות הדרכים הקטלניות. לוחמי האש נקראו למספר רב של תאונות עם תוצאות טרגיות. פעם אחר פעם לוחמי האש נחשפים למראות הקשים עם הגעתם לזירת האירוע ונותנים את המענה המיטבי על מנת להציל חיי אדם, או לצערי הרב מבצעים חילוץ תוך שמירה על כבוד המת".