2 צפייה בגלריה
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
רגעים אחרי הפיצוץ
בבוקר שאחרי פיצוץ המטען העוצמתי ברחוב ירמיהו בחולון, שבו נהרג בן 30 בעל עבר פלילי, ממשיכה המשטרה בחקירת האירוע שרק בנס לא גרם לנפגעים נוספים חפים מפשע שהיו במקרה בזמן ובמקום הלא נכון.
ממצאים שנאספו מהרכב שנשרף כליל העלו כי המטען, במשקל של עשרות קילוגרמים, התפוצץ בתוך הרכב - דבר שמחזק את ההערכות שמדובר בתאונת עבודה פלילית. יחד עם זאת ציינו במשטרה כי "כל כיווני החקירה נבדקים".

2 צפייה בגלריה
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
(צילום: דוברות מבצעית מד"א )
שכנים המתגוררים סמוך לזירת הפיצוץ, שאירע סמוך לשעה 18:00, זעמו על כך שרק בנס לא נפגעו עוברי אורח ותושבים בשעה שרבים מהם שבים לביתם מהעבודה, ואחרים יצאו עם ילדיהם לחורשת העצים הסמוכה. אחד השכנים שהסתובב מסביב לבניין מצא הבוקר ממצאים שלא נמצאו אתמול בחושך - ודיווח על כך למשטרה. "כולם פה עדיין בהלם", אמרה השכנה מזל.

"זאת מלחמה על החיים שלנו", אמר אחד משכניו של ההרוג, אב לתינוק בן כמה חודשים. "מי שם פצצה כזאת בתוך שכונת מגורים? זאת שעה שרבים יוצאים לבית הכנסת וילדים הולכים לשחק מאחורי הבניין. רק במזל אף אחד מהשכנים לא נפגע. זה כמו פיגוע לכל דבר".
שכן נוסף בשם מיכאל, שעבר לחולון רק לפני כמה חודשים, שחזר: "הייתי בבית ופתאום שמעתי פיצוץ אדיר. חשבתי שזה פיגוע. כשהסתכלתי ראיתי את הרכב בוער ומראות מזעזעים שעדיין לא יוצאים לי מהראש. זה מפחיד שכל מי שגר פה בבניינים היה יכול למות אתמול". כתוצאה מעוצמת הפיצוץ נגרם נזק רב לדירות באזור: חלונות וגדרות נשברו, מרפסות ניזוקו וגם עמוד תאורה סמוך התעקם לגמרי מעוצמת ההדף. כמה תושבים אף מצאו חלקים מהרכב החרוך בתוך דירותיהם.