המשטרה סיימה את השלמות החקירה בתיק הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה והקטינות והחזירה את התיק לפרקליטות. ממידע שהגיע לידי ynet עולה כי אין שינוי בעמדת החוקרים לגבי קושי ראייתי בהגשת כתבי אישום.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי דור מיכה
עומר אצילי דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
תיק החקירה הוחזר למגרשה של הפרקליטות לאחר שהיחידה המרכזית של מחוז מרכז השלימה את שתי פעולות החקירה הטכניות שהתבקשה על-ידי הפרקליטות. במסגרת אותן השלמות חקירה לא נדרשו ביחידה המרכזית לגבות עדויות נוספות מהשחקנים או מהמתלוננות.
לאחר סיום החקירה, העביר צוות החקירה ממחלק נוער חשיפה את התיק לפרקליטות עם סיכום חקירה ולפיה אין די ראיות להעמיד את השניים לדין בגין קיום יחסי מין עם קטינה שטרם מלאו לה 16. החוקרים הסתמכו בין היתר על הודעות טקסט ועדויות של הקטינות ושל שני השחקנים. הם קיבלו את גרסת השחקנים כי לא ידעו שהשתיים מתחת לגיל המותר בחוק. בפרקליטות קיבלו את תיק החקירה עם מסקנות החוקרים, והשיבו אותו לפני כעשרה ימים לצורך שתי השלמות טכניות.

הסוגיה שנותרה פתוחה הייתה שתיית האלכוהול. גם בעניין זה העריכו במשטרה כי הראיות לכך שהשחקנים השקו את שתי הקטינות אינן חד-משמעיות. סנגוריהם של שני הכדורגלנים עורכי הדין עדי כרמלי וינון היימן הכחישו לכל אורך הדרך את החשדות המיוחסים לשחקנים וטענו כי לא היה להם מושג לגבי העובדה ששתי הקטינות בנות פחות מגיל 16. הבוקר הוחזר התיק מהמשטרה לפרקליטות - הממצאים וסיכום התיק לא השתנו.
2 צפייה בגלריה
עו"ד כרמלי ופקד היאט
עו"ד כרמלי ופקד היאט
עו״ד עדי כרמלי וראש צוות החקירה פקד שלי היאט
אתמול טען סוכנם של מיכה ואצילי, רונן קצב, כי השניים שוחררו סופית מקבוצתם מכבי תל אביב. לדבריו, השחרור החד-צדדי התרחש כבר לפני שבועיים, ובימים האחרונים מתקיימות שיחות בין הצדדים על הפרטים האחרונים.
"לפני כשבוע וחצי, בשיחת טלפון, הודיע לי נציג המועדון על סיום דרכם של דור מיכה ועומר אצילי במועדון"
בהודעתו הרשמית נכתב כי "לפני כשבוע וחצי, בשיחת טלפון, הודיע לי נציג המועדון על סיום דרכם של דור מיכה ועומר אצילי במועדון. השחקנים התאכזבו והצטערו על ההחלטה החד צדדית שהמועדון בחר לקחת, אבל עושה רושם שההחלטה היא נחרצת וסופית. בימים אלה אנו מנסים לחשב מסלול מחדש ובמקביל להגיע להסדר כספי הוגן מול המועדון על מנת לצאת לדרך חדשה בהקדם האפשרי".