אחרי ההודעה של רונן קצב, סוכנם של עומר אצילי ודור מיכה, כי הם שוחררו ממכבי ת"א, שמם של השניים נקשר מהר מאוד עם מכבי חיפה.
רק שגורם בכיר בחיפה מיהר הבוקר (שני) להבהיר כי הצמד "לא בתוכניות שלנו". כזכור, אמש (ראשון) פרסם קצב כי ההודעה בעל פה ממכבי תל אביב על שחרור השניים הגיעה כבר לפני שבוע וחצי, כשהסוכן דרש הודעה בכתב שעדיין לא נשלחה מצד המועדון.
1 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
לא יגיע לחיפה. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
אצילי ומיכה מצדם טוענים כי השחרור נעשה בצורה חד צדדית, והם ינסו להגיע להסדר כספי עם הקבוצה. במקרה שהשיחות לא יובילו לפתרון הם עשויים לפנות לבוררות. השניים מחזיקים בחוזים הגבוהים ביותר בקבוצה ומצד מכבי תל אביב עוד לא ברור אם ישוחררו ללא תמורה. בעוד שדור מיכה שואף לצאת לקבוצה בחו"ל, עומר אצילי לא מסתיר את נכונותו להישאר בארץ. סוכנו כבר תכנן לנסות לפנות לאנשי הפועל ב"ש, בית"ר ירושלים וגם מכבי חיפה - שכאמור כבר הצהירה שאינה מעוניינת.
בינתיים בכרמל, המאמן ברק בכר ממשיך בחיפושים אחרי קשר אחורי זר כאשר הפערים מול ג'ורג מנדז'ק עדיין לא נסגרו. הקשר מתעקש על חוזה לשנתיים ובכר בוחן אופציות נוספות.
ירדן שועה מותיר רושם חיובי באימוני הקבוצה ומציג יכולת טובה. בחיפה יעשו ניסיון נוסף להגיע להבנות עם סנטיהו סלליך על מנת שהקשר ישאר במועדון.