1 צפייה בגלריה
לילא אבו נג'ם נהרגה בתאונת עבודה בכפר ג'וליס
לילא אבו נג'ם נהרגה בתאונת עבודה בכפר ג'וליס
לילv אבו נג'ם שנהרגה במאפייה
המשטרה חוקרת את נסיבות מותה של לילה אבו נג'ם, בת 24, עובדת מאפייה בג'וליס שנהרגה הלילה (בין ראשון לשני) בתאונת עבודה לאחר שנפגעה ממכונה תעשייתית. התאונה התרחשה סמוך ל-01:00, אז הוזעק צוות מד"א למקום ופינה אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך ביצוע פעולות החייאה וכשמצבה מוגדר אנוש - אך בסיומן נקבע מותה. נציג משרד העבודה זומן למקום. הבוקר התקיימה הלווייתה.
חברה של המנוחה סיפרה ל-ynet: "מדובר באישה נהדרת שכולם אהבו. היא עובדת ועוזרת בפרנסת המשפחה. אין מילים. כולנו עצובים. רק לפני כמה ימים דיברתי איתה ואמרה לי שאני מתגעגעת כי מזמן לא ישבנו. היא ענתה לי שבקרוב נשב ונדבר ושאשמור על עצמי. אלו המילים האחרונות ששמעתי ממנה".
פרמדיקית מד"א אליאנה אגסי סיפרה אחרי התאונה: "כשהגענו למקום סימנו לנו להיכנס לתוך המבנה וראינו צעירה מחוסרת הכרה עם פגיעת ראש קשה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה. הגענו לבית החולים כשמצבה אנוש".
היועץ המשפטי של הפורום למניעת תאונות עבודה, עו"ד ישראל אסל, אמר: "לילה היא ההרוגה ה-33 בתאונות עבודה מתחילת 2020 והאישה הראשונה שנהרגה בתאונת עבודה השנה. מכת תאונות העבודה היא תולדה של רשלנות מעסיקים ומבצעי עבודות שאינם פועלים לשמור באופן הדוק על נושא הבטיחות. משרד העבודה צריך להגביר את האכיפה במגזר התעשייה והשירותים, ולפעול במרץ להגיש כתבי אישום ולהחמיר בעונשם של מעסיקים שעשו שימוש במכונות מסוכנות שאינן ממוגנות".