1 צפייה בגלריה
בית חולים ברזילי
בית חולים ברזילי
בית החולים ברזילי באשקלון
חשודים מעתה גם ברצח בנם הקטן, רק בן ארבעה חודשים: יומיים לאחר מותו של התינוק בבית החולים ברזילי באשקלון, שהוריו עצורים בחשד להתעללות בו, בית המשפט החליט היום (חמישי) כי גופת התינוק תישלח לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.
סעיף החשד נגדם שונה היום מהמתה לרצח קטין חסר ישע. בנוסף, ההורים - צעירים בשנות ה-20 לחייהם מיישוב באזור - חשודים גם בתקיפת קטין, בגרימת חבלה של ממש וכאמור גם בהתעללות. המשטרה תבקש אחר הצהריים בפעם השלישית להאריך את מעצרם של ההורים, הפעם בשמונה ימים נוספים.

התינוק הובהל בשבוע שעבר במצב אנוש לבית החולים ברזילי, וביום שני נקבע לו מוות מוחי. יממה אחר כך נדם לבו של התינוק, שאושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים עם חבלת ראש קשה. ביום שישי הורשו ההורים, המיוצגים על ידי עורכי הדין ויקטור אוזן, אסתר בר-ציון ושרון וקנין, לבקר את בנם בבית החולים לאור מצבו הקשה. מפקד תחנת המשטרה של שדרות ליווה אותם ומנע מהם לגעת בו.
ביום ראשון, בדיון בבית המשפט שבו הוארך מעצרם של ההורים בחמישה ימים, הוצגו הודעות וואטסאפ שכתבו ההורים אחד לשני ולקרובי משפחה שחיזקו את החשדות נגדם. בין היתר כתב האב לאם: "תמרחי לו אלוורה על עמוד השדרה עד שייספג, לפחות שלא יכאב לו".
האב טען בבית המשפט כי הרים את בנו בזמן שהשתנק, וייתכן שקיבל מכה מהמיטה. בחקירה במשטרה הוא אמר כי ייתכן ש"קרה משהו" גם בזמן שקילח אותו לפני כמה ימים, אך לא ידע לומר מה בדיוק. הוא ציין בדיון שהחוקרות הטיחו בו: "אנחנו אימהות בעצמנו. אתה אבא חסר אחריות, שקרן והזוי, והגרסה שלך היא בדיחה". השוטרת הודתה כי צעקה עליו והסבירה: "התשובות שלו לא נתנו הסבר מניח את הדעת, אין לי מה להסתיר".