אולגה זדורוב, אשתו של רומן זדורוב שנאשם ברצח הנערה תאיר ראדה, סיפרה הבוקר (יום שני) לאולפן ynet כי היא חשה אופטימיות לקראת הכרעת הדין במשפטו החוזר, שצפויה להתקבל בשבועות הקרובים. "אנחנו מאוד מקווים שהפעם הצדק ייעשה ושרומן ייצא לחופשי", אמרה אולגה.
- בעלך גם אופטימי כמוך? "שנינו אופטימים, אך בזהירות מסוימת, כי כבר התאכזבנו בעבר. אבל האופטימיות הזו מרגיעה אותנו במעט. אי אפשר לחשוב כל הזמן על השלילי. אנחנו חיים עכשיו יחד עם הילדים ומנסים להתאקלם, להכיר אחד את השנייה מחדש. אנחנו רוצים להשתקם ולהתחיל חיים חדשים".
1 צפייה בגלריה
רומן זדורוב בבית המשפט
רומן זדורוב בבית המשפט
רומן זדורוב בבית המשפט
(צילום: שרון צור )
- את בקשר עם מישהו מבני משפחת ראדה? "לא, אנחנו לא בקשר עם המשפחה של הקורבן. גם בשבילם אני באמת מאחלת שיבוא הרוגע".
אולגה אמרה כי "ראינו לאורך המשפט הרבה סטיות והרבה דברים שנאמרו באופן שקרי מצד המומחים והחוקרים בתיק", והביעה תקווה כי השופטים יחקרו את הפרטים, וירדו לעומקם, בטרם יגיעו להחלטה. "זה מה שחשוב", סיכמה.

בחודש שעבר הסתיים בבית המשפט המחוזי שבנצרת שלב הסיכומים שבעל פה בנושא שתי השערות שנמצאו על גופתה של תאיר. מדובר בראייה נוספת שהוגשה לאחר שהמשפט החוזר הסתיים, ובית המשפט דן בו במהלך כמה דיונים לאחר שהתקבלו תוצאות בדיקות מעבדה בנושא. כאמור, בדיון הבא - שייערך בשבועות הקרובים - כבר תישמע הכרעת הדין.
צוות ההגנה בראשותו של עורך הדין ירום הלוי טען כי מדובר בשערות של אדיר חבני (א"ח), שהגיעו לזירת הרצח מבגדיה של אולה קרבצ'נקו (א"ק), שהייתה בת הזוג של חבני. לטענת ההגנה, היא זו שרצחה את ראדה. הוא ביקש מבית המשפט לזכות את זדורוב זיכוי מוחלט, ולא מחמת הספק.
אילנה ראדה, אמה של תאיר, ציינה אז כי "עברנו השנה כברת דרך קשה מורכבת מאוד, הרבה אנשים מסרו עדויות שלא נשמעו עד כה, והכול כדי לשפוך אור על מה שקרה בחדר השירותים בבית הספר בקצרין. יש לי הערכה רבה לצוות השופטים. "הוטחה בהם ביקורת קשה ולא אחת, אבל כאן הרגשתי בהיכל צדק. יש לי הערכה מלאה ואמיתית כלפיהם. אני לא יודעת מה תהיה ההכרעה - אבל אני אמשיך להילחם בשביל תאיר. אי-אפשר להחזיר את הזמן, אך לא אתן שעוד מקרים כאלו יתרחשו. אקבל כל החלטה שתתקבל, ואמשיך לנהל המאבק בשביל תאיר, שלא תשוב עוד לעולם".