כנסת ישראל ה-25 ממשיכה לשבור שיאי גועל ובושה, ואחר הצהריים (יום רביעי) התרחש שוב עימות קשה בין נבחרי ציבור. הפעם היו אלה עופר כסיף מחד"ש-תע"ל וניסים ואטורי מהליכוד, שהעימות ביניהם כמעט גלש לעימות פיזי, כשהשניים צעקו זה לזה בין השאר "אפס", "זבל", ו"עוף מפה". בהמשך הצטרפו לעימות ח"כים נוספים, בהם חבר הכנסת אריאל קלנר שנראה צורח על כסיף "חלאה", וחבר הכנסת חנוך מילביצקי. צפו בעימות בפתח הכתבה.
1 צפייה בגלריה
ניסים ואטורי ועופר כסיף
ניסים ואטורי ועופר כסיף
העימות במליאת הכנסת
(צילום: ערוץ כנסת )
כסיף ספג קריאות "עוכר ישראל" ו"בוגד מנוול", ולטענתו ואטורי גם עשה לעברו קולות של חיות - כפי שעשה אלמוג כהן לח"כים הערבים. כסיף הוצא מהדיון, אך הסדרנים נאלצו להפריד בינו לבין ואטורי.
ואטורי, אגב, ישב לצידו של כהן - ששבר שיאי בושה בעצמו, אחרי שבליל ההצבעות הראשון על המהפכה המשפטית קילל חברי כנסת, עשה קולות של חיות וכינה את ח"כ מירב בן ארי "קול של זו שעושה ספונג'ה". הוא אמנם התנצל, אך בן ארי תקפה אותו היום במליאה: "בדיבור שלך אתה לא פוגע רק בי, אלא בכל הנשים בכנסת. בחיים לא דיברתי אליך בצורה כזו. זה לא שוק פה".
בעקבות אותו מופע מביש של כהן, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה קבע כי ח"כים לא יוכלו יותר לשדר שידורי לייב מהמליאה לעוקביהם ברשתות. "חברי כנסת המעוניינים לקבל סרטונים מהמתרחש במליאה יכולים לפנות לערוץ כנסת בבקשה לקבל תיעוד מסוג זה", מסר לח"כים.


עימות קשה נרשם היום גם בין חברי כנסת מהאופוזיציה לדודי אמסלם, שתקף אותם בעת הדיון על "חוק החמץ" - שימנע הכנסת חמץ לבתי החולים הציבוריים בפסח - ואמר כי "אתם מתכון להרס מדינת ישראל. אתם יכולים להתפוצץ ולצרוח, אתם בושה לעם ישראל". הח"כים, מנגד, תקפו את אמסלם וצעקו לעברו שהוא מבייש את הכנסת.