אישה כבת 40 אותרה מחוסרת הכרה בדירה בקריית ים. צוות מד"א קבע את מותה במקום. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את בן הזוג של האישה בחשד למעורבות ברצח, אך מסרה כי כל הכיוונים נבדקים.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בקריית ים
זירת הרצח בקריית ים
זירת הרצח בקריית ים
(צילום: דוברות מד"א)
בן זוגה של האישה טען כי היא "לא התעוררה בבוקר". לטענתו, הוא "ניסה להעיר אותה, גילה שהיא מחוסרת הכרה והזעיק עזרה". לפי שעה, החשוד לא מסר פרטים נוספים בחקירתו. במשטרה ציינו כי האישה סבלה מחבלה, ולא ברור אם נדקרה. שכנים ציינו כי בעבר היו צעקות וחשד לאלימות בדירה, אך לא ברור האם מדובר במקרים שאירעו עם בן הזוג הנוכחי.
הדיווח על האירוע התקבל בשעה 12:53 התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל. פרמדיקים וחובשים של הארגון איתרו את האישה ללא סימני חיים, וכאמור קבעו את מותה בזירת התקרית.
פרמדיקית מד"א קמה בזר סיפרה: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה, שהובילו אותנו אל הדירה. ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".
הלילה הודיעה המשטרה על פתיחה בחקירת רצח של אישה בת 57 בשדרות דב הוז בחולון. כמה שעות לאחר מכן עצרה המשטרה את בנה של הנרצחת, תושב העיר בן 27, בחשד למעורבות בתקרית. לפי החשד, הבן דקר את אימו למוות בבית. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי.