2 צפייה בגלריה
מחלף השלום נפתח לתנועה באופן חלקי
מחלף השלום נפתח לתנועה באופן חלקי
הנתיב היחיד שנפתח בעלייה ממחלף השלום
חברת נתיבי איילון הודיעה היום (שלישי) על חסימה הרמטית ברמפת היציאה מאיילון דרום למחלף השלום ממחר בערב ב-22:00 ועד לחמישי ב-05:00 לפנות בוקר. זאת בשל בדיקות לניטור הקרקע והיערכות לפתיחה מלאה של רמפת היציאה ממחלף השלום, לאחר שבמקום נפער בולען לפני כחודש.
במסגרת חסימת הכביש תיחסם הרמטית רמפת הכניסה ממחלף ארלוזורוב לכיוון איילון דרום. כמו כן הנתיב הימני בין מחלף ארלוזורוב למחלף השלום ייחסם גם הוא, ולא תתאפשר יציאה מאיילון דרום למחלף השלום. הכניסה לאיילון דרום תתאפשר במחלף השלום.
2 צפייה בגלריה
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
הבולען שנפער - ונאטם תוך פחות מיממה
(צילום: נדב אבס, רועי רובינשטיין)
מנתיבי איילון נמסר שעם סיום הבדיקות, רמפת היציאה במחלף השלום לכיוון איילון דרום תיפתח לתנועה ביום חמישי. כמו כן, תתאפשר הכניסה לחניון עזריאלי לבאים ממחלף השלום. עם זאת, בחברה הודיעו כי הנתיב המערבי ברמפה, הסמוך לאתר עבודות של בניין הספירלה של עזריאלי, יישאר סגור עד שבחברה יוודאו שזרימת המים הקיימת אינה מסכנת את משתמשי הדרך.
לפני כשבוע חסמו המשטרה וחברת נתיבי איילון את הכביש בין מחלף ההלכה למחלף השלום, לאחר שבתחילת השבוע שעבר נפתחה העלייה באופן מצומצם דרך נתיב אחד - שבועיים אחרי שנפער במקום בולען.
לאחר שנפער הבולען בנתיבי איילון היו משוכנעים שהכביש ייפתח תוך 72 שעות לכל היותר - אך תוצאות הבדיקות שנערכו באזור הבולען אילצו את הרשויות להמתין עם ההכרזה למרות שהבור נאטם תוך פחות מיממה. גם לפני שבועיים וחצי הוחלט לחסום את התנועה ממחלף ההלכה ועד מחלף השלום לצורך ניטור הקרקע בעקבות שני ממצאים, שלא היו חד-משמעיים, שהצביעו על כך שהופסקה זרימת המים מאתר העבודות הסמוך.