תלונה שלישית הוגשה הערב (ראשון) נגד העיתונאי ויוצר הקולנוע גל אוחובסקי במשטרת תל אביב. המתלונן, גבר בשנות ה-30 לחייו, הלין על כמה אירועים שבהם לכאורה הוטרד מינית על ידי אוחובסקי לפני כשלוש שנים.
1 צפייה בגלריה
גל אוחובסקי
גל אוחובסקי
גל אוחובסקי
(צילום: מוטי קמחי)
בחודש שעבר, הוגשה במשטרה תלונה שנייה נגד אוחובסקי. המתלונן סיפר למשטרה כי הוא כפה את עצמו עליו, ולפי החשד מדובר באירוע מהשנה האחרונה. התלונה הראשונה נגד אוחובסקי הוגשה למשטרה ב-7 בנובמבר, ובתחילת דצמבר הוא נחקר לאחר ששוטרי מרחב ירקון התייצבו בביתו בתל אביב ועיכבו אותו.
אוחובסקי הודיע בחודש נובמבר כי הוא פורש מתפקידו כנשיא ארגון הנוער הגאה בעקבות העדויות נגדו, לפיהן כפה את עצמו על גברים שנפגשו איתו. "הוא תקשר כמו חיה", העיד אחד מהם. "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח ולגעת". הוא ציין כי ביקש ממנו להפסיק באופן נחרץ, ולפי הפרסום גם עבר בדיקת פוליגרף שבה נמצא דובר אמת.
בעדות נוספת שפורסמה סיפר גבר שנפגש עם אוחובסקי למטרות עבודה כי בשלב מסוים הוא זינק עליו והתחיל לנשק אותו. "ניסיתי להדוף אותו. הוא כפה את עצמו עליי למרות התנגדותי", סיפר.
לאחר מכן פורסמה עדותו של גבר שהיה כבן 20 בעת שנפגש עם העיתונאי לפני כ-14 שנה, בעוד אוחובסקי היה כבן 50. הגבר נפגש עם אוחובסקי לאחר שסיים לימודי עיסוי במכללה ייעודית ופרסם את שירותיו. "כבר בטיפול הראשון הוא ניסה לגעת בי", סיפר אז. "הוא חיפש אותי עם היד באמצע העיסוי, ובכל פעם ניסיתי לחמוק ממנו לצד אחר. אמרתי לעצמי שלא נעים לי מהאיש הזה".